جلسه‌ی #TQM در روز شنبه مورخ 95/06/27 با حضور #مهندس_نیسانی در محل سالن کنفرانس مجتمع شماره یک گروه صنعتی #پاکشو در قزوین برگزار گردید. در این جلسه مهندس کریمی معاون تولید مجتمع به همراه مدیران مجتمع‌های تولیدی پاکشو، QC، R&D، برنامه‌ریزی، انبارها، توسعه بازار، فنی، تولید و بهبود و توسعه حاضر بودند و جمعی از همکاران صادرات و توسعه محصول، ایشان را همراهی می‌کردند.
در ابتدا مهندس نیسانی به همراه معاون تولید و جمعی از همکاران از خطوط و طبقات تولید پودر مجتمع بازدید به عمل آوردند و پس از آن، جلسه اصلی در سالن کنفرانس آغاز گردید. در ابتدای جلسه مهندس نیسانی به برخی نکات مشاهده شده حین بازدید اشاره نمود و سه محور ضایعات شامل:
ـ تحویل کارتن و ملزومات اولیه،
ـ نحوه محاسبه و اندازه‌گیری اختلاط مواد در خط تولید،
ـ وزن محصولات
را به عنوان‌ نمونه‏های مشاهده شده حین بازدید، مطرح کرد.
پس از آن با اشاره به نکاتی از #مديريت_كيفيت_جامع راهکارهایی را برای کم کردن ضایعات در تولید ارائه نمود.
سپس مهندس نیسانی ادامه جلسه را به شنیدن نظرات همکاران حاضر در جلسه و پاسخ به برخی پرسش‌های آن‌ها اختصاص داد.
مهندس نیسانی با تأکید بر این موضوع که مسائل کوچک، اثرات بزرگ برجای می‌گذارند، به ارتباط بیشتر با مشتری و تأمین‌کنندگان اشاره کرده و رمز کاهش ضایعات و تولید بهتر را در اجرای صحیح TQM در تمامی بخش‌ها اعلام کرد.
در ادامه مهندس کریمی معاون تولید، ضمن تأیید سخنان دکتر نیسانی به نکاتی در مورد نحوه انبارش و تأمین مواداولیه از تأمین‌کنندگان پرداخته و با مطرح کردن برخی مسائل موجود، نکات مثبت و بهبود یافته را نیز مورد اشاره قرار داد.
در ادامه مدیران بخش‌های مختلف به مشکلاتی که در اجرای فرآیندهایشان با آن‌ها مواجهند اشاره نمودند که از آن جمله می‌توان به “وضعیت تأمین مواد اولیه و ملزومات بسته‌بندی”، “فضا و زیرساخت انبارها و تجهیزات تولیدی” و “تعدد دفعات بارگیری و حمل یک محصول” اشاره نمود.
در انتها مهندس نیسانی برگزاری جلسات هم‌اندیشی و حل مسأله با شرکت‌های تأمین‌کننده و همچنین شرکت‌های پخش را به عنوان یک راهکار پیشنهادی ارائه نمود و نکاتی از TQM و آموزه‌های استاد دمینگ را که به صورت خلاصه یادداشت کرده بودند جهت تکثیر بین اعضای جلسه ارائه داد.
این جلسات هر دو هفته یک‌بار در کارخانجات گروه صنعتی پاکشو دایر می‏گردد.