سمینار “مدیریت کیفیت جامع”، ویژه مدیران خانواده گروه صنعتی گلرنگ، با سخنرانی مهندس #نیسانی عصر روز دوشنبه هجدهم مرداد ماه، در مجتمع کورش برگزار شد.
مهندس نیسانی در این سمینار تجربیات مدیریتی خود را در طول سال‌ها تلاش در کمپانی بوئینگ، شرکت‌های چند ملیتی امریکا و مدیریت بر مناطق آزاد رأس الخیمه امارات عرضه کرد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
95051802

در جمع‌بندی پایانی سمینار، #دکترفضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به مباحث مطرح شده در سخنرانی مهندس نیسانی بیان داشت: از مهم‌ترین مواردی که در این سمینار بیان شد بحث “تغییر فرهنگ سازمانی” بود. باید بتوانیم فرهنگ را به نوعی تغییر دهیم که بتواند هدف حضور در عرصه‌ی بین‌المللی و بهره‌مندی از بازار بزرگ جهانی را محقق کند.

دکتر فضلی با تأکید بر ارائه‌ی خدمات، علاوه بر تولید کالا، ادامه داد: فرهنگ ما در حال حاضر یک فرهنگ تولیدی است اما محصول تنها کالا نیست بلکه ترکیبی از کالا و خدمات است و فرهنگ گروه صنعتی ما باید به یک فرهنگ “ارائه خدمات” تبدیل شود. فرهنگی که در آن مشتری به بهترین نحو راضی شود. باید بدانیم اگر کسی از کالای ما ایرادی گرفت، این یک فرصت مغتنم است؛ فرصتی برای بهبود و بالا بردن کیفیت کالا.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ درباره‌ی اهمیت کاهش ضایعات ابراز داشت: کنترل کیفی کالا تنها برای پایان فرایند تولید نیست بلکه این کنترل باید در تمام طول مسیر انجام گیرد. باید طول مسیر تولید را به گونه‌ای کنترل کنیم که در انتها مجبور نباشیم درصد قابل توجهی از تولید را از چرخه خارج کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تأکید کرد: آموزش در این رابطه یک راه حل اساسی است. آموزش کمک می‌کند از کوتاه‌ترین راه‌ها برویم نه از آسان‌ترین راه‌ها. آموزش به ما می‌آموزد پیشگیری را سرلوحه کار خود قرار دهیم نه درمان را.