مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام گروه صنعتی پاکشو، یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۸در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر سزاوار رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پاکشو، دکتر ظهرابی نماینده موسسه حسابرسی بیات رایان، سیدعلی خانی نماینده سازمان بورس، دکتر گودرزی و مهندس موسوی ناظرین مجمع، مهندس عالمی مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو، پرتوی دبیر جلسه و سهام‌داران و ذی‌نفعان برگزار شد.


در این جلسه نخست، مهندس عالمی مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو پیام هیات مدیره را قرائت کرد. در این پیام آمده است: با افتخار اعلام می‌کنیم در سالی که گذشت گروه صنعتی پاکشو به عنوان بخشی از زنجیره‌ی تامین بهداشت و سلامت، با هدف بهبود شرایط زندگی و خلق ارزش برای کلیه ذی‌نفعان و با به کارگیری دانش فنی و برندهای معتبر خود در صنعت شوینده فعالیت نموده و با وجود شرایط خاص اقتصادی کشور به گواه گزارش پیش رو به بازدهی فراتر از انتظار نائل گردید.‌
در ادامه دکتر سزاوار رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پاکشو بیان داشت: گروه صنعتی گلرنگ یک مجموعه اخلاق مدار است. در زمان‌هایی که تعدادی از شرکت‌ها از عرضه‌ی کالا به گمان بالا رفتن قیمت‌ها خودداری می‌کردند‌ شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ خود را موظف به عرضه می‌دانستند زیرا ما خودمان را مدیون مردم می‌دانیم و اصلا تمایل نداریم بی‌دقتی یا کم‌کاری ما به رفاه مردم عزیزمان خللی وارد کند.
دکتر سزاوار ادامه داد: ما به بعد اقتصادی توجه داریم اما سعی‌مان این است که در کنار بعد اقتصادی رفتار اخلاقی را حتما رعایت کنیم و کسب‌وکار حرفه‌ای اخلاق‌مدار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
در این جلسه مهندس عالمی مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو به ارائه گزارش فعالیت پاکشو در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ پرداخت و اهم فعالیت‌های شرکت را در سال ۹۷ چنین برشمرد:
ـ بررسی شرایط تامین مواد اولیه و استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور
ـ گسترش فعالیت‌های واحد تحقیق و توسعه و خلق محصولات جدید
ـ توسعه سیستم‌های یک‌پارچه نرم‌افزاری به صورت داخلی
ـ توسعه فروش و سهم بازار


در ادامه این جلسه دکتر ظهرابی نماینده موسسه حسابرسی بیات رایان، گزارش خود را ارائه داد. دکتر ظهرابی در این گزارش بیان داشت: به نظر این موسسه صورت‌های مالی یاد شده، وضعیت مالی گروه صنعتی پاکشو در تاریخ ۲۹ اسفند ۹۷ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی گروه از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب نشان می‌دهد.
این نشست با پرسش و پاسخ سهامداران ادامه یافت و در انتها با تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ به پایان رسید.