مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و جمعی از مدیران ارشد مجموعه، صبح روز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ از شرکت‌های گلپخش اول، ستاره طلایی سینا و ویراسیستم پویا بازدید کردند و با همکاران پرتلاش این شرکت‌ها، چهره به چهره دیدار داشتند.
در این بازدید دکتر فضلی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران شرکت‌های گلپخش اول، ستاره طلایی سینا و ویراسیستم پویا ابراز داشت: خوشحالم که امروز با شما دیدار می‌کنم و تشکر می‌کنم از تمام تلاش‌های شما عزیزان در سال ۹۷، همین طور قدردانی می‌کنم از بابت تمام زحماتی که در سال ۹۸ و سال‌های آتی خواهید کشید.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در دیدار با همکاران شرکت گلپخش اول بیان داشت: در سال گذشته شاهد نقاط بهبود ارزشمندی در شرکت گلپخش اول بودیم. شما آنچه پیش‌بینی کرده بودید، به درستی محقق کردید. از امسال انتظار ما از تیم توانمند شما محقق کردن «روز ـ پیش‌بینی»‌هاست تا به صورت روزانه پیش‌بینی کنید و محقق سازید.


دکتر فضلی درباره ضایعه فقدان مهندس کنگاوری اظهار داشت: مهندس کنگاوری از جهت نشاط و انرژی انسانی نمونه بود. فقدان ایشان بسیار برای ما سخت است، اما مطمئنیم امروز جایگاه خوبی دارند، زیرا انسان بسیار نیک‌نفسی بودند.
مهندس قارداشی مدیر عامل شرکت گلپخش اول نیز دراین باره توضیح داد: زندگی مهندس کنگاوری سراسر تلاش و انرژی بود و درگذشت او نیز خیر و برکت فراوانی را سبب شد. هزینه تسویه‌ی ایشان تماما به ساخت یک مدرسه اختصاص داده شد، ضمن آن که با انجمن ققنوس (جمعيت حمايت از بيماران آسیب‌دیده از سوختگی) تماس گرفتیم و قرار شد به یاد آن مرحوم از جهات مختلف، هم مادی و هم فرهنگی به این انجمن یاری برسانیم و در حال حاضر ارتباط خوبی با این انجمن به ویژه دکتر فاطمی جراح سوختگی و رئیس هیات مدیره انجمن ققنوس داریم.
دکتر فضلی نیز با قدردانی از مجموعه گلپخش اول در حمایت از انجمن ققنوس و ساخت مدرسه دستور داد رقمی که به مهندس کنگاوری بابت حقوق پرداخت می‌شد، عینا هر ماهه در اختیار دکتر فاطمی و انجمن ققنوس قرار گیرد.
دکتر فضلی در بازدید از شرکت ستاره طلایی سینا اظهار داشت: فروشگاه‌های سورنا آغاز بسیار خوبی داشته‌اند و می‌توانند در آینده یکی از افتخارات گروه صنعتی گلرنگ باشند و در سراسر ایران بدرخشند. مطمئنم به زودی سورنا جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور خواهد داشت، به ویژه آن که همکاران عزیزمان به ما قول داده‌اند هر ماه 110 فروشگاه، به برکت نام مولای متقیان (ع)‌ به تعداد فروشگاه‌های سورنا اضافه کنند و تا پایان سال این تعداد را به 1500 فروشگاه برسانند.
دکتر فضلی تاکید کرد: ان‌شاءالله با تلاش و همت شما، شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که پس از آن به سرعت به سمت 20 هزار فروشگاه برویم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در دیدار با همکاران شرکت ویرا سیستم پویا تصریح کرد: تجربیات حاصل شده در شرکت ویرا سیستم پویا کمک می‌کند تا سرعت رشد در این مجموعه از این به بعد بسیار بالا باشد.
دکتر فضلی افزود: خوشحالیم که در سال جدید ویرا سیستم پویا، قصد دارد مجموعه‌ی 1050 پایگاه تحت پوشش خود را به 5000 پایگاه برساند.
دکتر فضلی تاکید کرد: آینده بسیار روشنی را برای ویرا سیستم پویا پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم روزی به جایگاهی بسیار بلند در سطح جهانی برسد.
دکتر سزاوار نیز در این دیدارها بیان داشت: قطعا حضور دکتر فضلی سبب انگیزه‌ی بیشتر در جمع دوستان می‌شود. همه با یک حمیت و همت ویژه سال 98 را آغاز کرده‌اند و قصد دارند با نتایج بسیار ارزنده‌ای آن را به پایان ببرند.


دکتر سزاوار ادامه داد: امسال را با فقدان مهندس کنگاوری به تلخی آغاز کردیم، اما انرژی ما یقینا خلل نمی‌پذیرد و برای آبادانی و رفاه هم‌میهنانمان بیش از پیش خواهیم کوشید.
دکتر سزاوار، مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه نیز گفت: 20 سال از حضور توانمند مجموعه گلپخش اول می‌گذرد. امروز این مجموعه به نقطه‌ی بسیار مطلوبی رسیده است اما هنوز پتانسیل‌های فراوانی در این شرکت وجود دارد.
مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه افزود: ویرا سیستم پویا آنچه را باید تا امروز فراهم می‌کرد، فراهم کرده است و ستاره طلایی سینا به نحوی مطلوب، از این امکانات بهره می‌برد.
دکتر سزاوار تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در سه مجموعه گلپخش اول، ستاره طلایی سینا و ویراسیستم پویا وجود دارد، همه باید نهایت سعی خود را در بزرگ‌تر کردن سفره‌ی ایرانیان به انجام برسانیم.
دکتر سزاوار تاکید کرد: با وجود همت و حمیت همکاران عزیز این شرکت‌ها، روزی را انتظار می‌کشیم که ده‌ها هزار نفر بر سر سفره این سه مجموعه بنشینند.