مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، صبح روز دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ از گروه صنعتی پاکشو و شرکت‌های ایراندار و پاکان پلاستکار بازدید کرد.

دکتر فضلی طی بازدید از تمامی واحدهای گروه صنعتی پاکشو و شرکت‌های ایراندار و پاکان پلاستکار با تک تک همکاران پرتلاش این شرکت چهره به چهره دیدار کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، در این دیدار بیان داشت: از تک تک شما همکاران عزیز سپاسگزارم که در سال ۹۸ با همدلی و وفاق، افتخار آفریدید. لطف و محبت و صمیمیتی که شما دارید، بسیار ارزشمند است، زیرا همدلی سبب بهبود مستمر می‌گردد و باعث می‌شود لحظه‌ لحظه‌ی ما ثمربخش باشد. از این همین روست که می‌توانیم امیدوار باشیم که در سطح جهانی موفق و موفق‌تر عمل کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ خاطرنشان کرد: خوشحالیم که تولید کالا در کشور عراق، روز به روز در حال فزونی است. با توجه به شایستگی و توانی که امروز در گروه صنعتی پاکشو وجود دارد انتظار داریم پاکشو سهم بسیار بیشتری از بازارهای خارجی، به ویژه عراق و افغانستان را از آن خود کند.

دکتر فضلی با تاکید بر این نکته که دیگر تولیدکنندگان داخلی رفقای ما هستند، بیان‌کرد: میل نداریم در ایران بیشتر از ۳۰ درصد سهم بازار را به دست بیاوریم مگر آن که از سوی دیگر تولیدکنندگان ایرانی، بازار به اندازه‌ی کافی تأمین نشود. اگر نیاز بازار از سوی «رفیق _ رقیبان» ما در دیگر شرکت‌های ایرانی به خوبی تامین شود ما به همان سهم بازار ۳۰ درصد اکتفا می‌کنیم و سهم‌های بیشتر را از بازارهای صادراتی یا برندهای خارجی مطالبه می‌کنیم.

دکتر فضلی گفت: ان‌شاءالله در سال جاری سیستم‌های Pap NG را با سرعت و دقت گسترش خواهیم داد تا با وجود فرایندهای مطمئن، بهره‌وری را ارتقا بدهیم. گروه صنعتی پاکشو نیز می‌تواند اولین شرکتی باشد که Pap NG در آن مستقر می‌شود البته اگر همکاران ما در پاکشو تمایل داشته باشند و به نتیجه‌‌ی قطعی برسند که از جهات مختلف، خواهان این اول بودن هستند.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در این دیدار با تاکید بر نقش سرمایه‌های انسانی گفت: ما همه اعضای یک خانواده هستیم و به حضور در این خانواده بزرگ به خود می‌بالیم. صمیمیت در این خانواده باعث می‌شود از تمام ناملایمات و دشواری‌ها با همدلی و وفاق عبور کنیم و همواره، سربلند و سرافراز، هر تهدیدی را به فرصت تبدیل نماییم. ما از سرمایه‌ی انسانی ارزشمندتر نداریم. اعتقاد داریم برتری به سرمایه‌های انسانی است و این توانمندی همکاران در کنار همدلی آن‌هاست که سبب موفقیت‌های روزافزون شده و خواهد شد.

دکتر فضلی ادامه داد: به لطف خداوند رحمان 7 تا 10 درصد منابع دنیا در ایران عزیز قرار دارد، در حالی که متوسط سهم ما از اقتصاد جهانی تنها نیم درصد است. باید با حمیت و تلاش از آنچه خداوند بزرگ به ما عطا فرموده استفاده کنیم و با حضور در بازارهای بین‌المللی سهم خود را در حد بضاعتمان افزایش دهیم.

دکتر فضلی تاکید کرد: علیرغم تهدیدها در سال ۹۸ ما باید بتوانیم امسال نیز در زمینه شوینده نیاز بازار را تامین کنیم تا برای هم‌وطنانمان در این مورد دغدغه‌ای ایجاد نشود.

دکتر فضلی با اشاره به این نکته که خیر دنیا و آخرت در خدمت به هم‌وطنانمان است، تصریح کرد:: امروز از سهم چشمگیر پاکشو در یاری به هم‌میهنان آسیب دیده از سیل بسیار خوشحالیم و امیدواریم کمک‌های پاکشو و دیگر شرکت‌های گروه، به دیگران نیز بیش از پیش انگیزه بدهد تا به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

دکتر سزاوار، مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه نیز طی این دیدار، ضمن تشکر از مجموع عملکرد همکاران گروه صنعتی پاکشو، بیان داشت: سال گذشته برای کشورمان سال سختی بود. جا دارد از زحمات همه‌ی دوستان تشکر کنم که با تلاش و کوشش بسیار، متعهد بودند اشتغال را برای جمعی که به این تیم دلبسته‌اند، حفظ کنند. خوشبختانه در سال ۹۷ کالاها به موقع تولید شد، نیازها تامین گردید و هماهنگی بسیار خوبی بین شرکت پخش و مارکتینگ اتفاق افتاد. در نتیجه آرامشی در حوزه‌ی منابع انسانی وجود داشت که سبب یک کار تیمی عالی و دریافت یک نتیجه‌ی مطلوب شد.

دکتر سزاوار ادامه داد: در سال ۹۷ مردم در حوزه شوینده مشکلی احساس نکردند و پاکشو و سایر شرکت‌ها توانستند به خوبی بازار را تامین کنند. امیدوارم سال ۹۸ بتواند سال بهتری برای کشور عزیزمان و گروه صنعتی پاکشو باشد و پاکشو خوش بدرخشد و بتواند به خوبی نقش خود را در جهت رفاه جامعه ایفا کند.

مهندس عالمی مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو نیز ابراز داشت: سال ۹۷ را به خوبی پشت سر گذاشتیم اما انتظارات ما از تیم پاکشو بالاست و درصددیم سال ۹۸ را سال بسیار بهتری رقم بزنیم. تک تک عزیزان زحمت کشیدند و یک کار تیمی خوب اتفاق افتاد. و ظیفه‌ی خودم می‌دانم از تک تک همکاران عزیز تشکر کنم. . در جمیع جهات روند، روند بسیار خوبی است، زیرا تیم ما یک تیم رفاقتی است که همکاران با رابطه‌ای دوستانه و همدلانه مشغول کار هستند.

دکتر حسن بیاتی مدیر عامل شرکت ایراندار نیز با سپاس از بازدید دکتر فضلی بیان داشت: از طرف خودم و تمام همکارانم از حضرتعالی تشکر می‌کنم. با حمایت هیات مدیره سال ۹۷ سال بسیار خوبی برای ایراندار بود و تلاش می‌کنیم سال ۹۸ سال بسیار بهتری باشد.

دکتر فضلی نیز درباره شرکت ایراندار گفت: در ابتدای سال با لذت و مسرت مطرح کردیم که ایراندار بیشترین میزان رشد را دارا بوده است. صادرات تضمین‌کننده‌ی ادامه موفقیت‌های ایراندار خواهد بود و امیدواریم ایراندار سرعت فعالیت‌های بین‌المللی خود را بیشتر و بیشتر کند.

مهندس مالمیر مدیرعامل شرکت پاکان پلاستکار نیز تاکید کرد: وضعیت فعلی پاکان پلاستکار رو به رشد است و ظرفیت ما بسیار بالاتر است و همکاران ما این توانایی را دارند که اعداد را در بازارهای داخلی و خارجی افزایش قابل توجهی بدهند.

دکتر فضلی نیز درباره شرکت پاکان پلاستکار بیان کرد: زحمات بسیار زیادی در پاکان پلاستکار کشیده شده و شما ویژه عمل کرده‌اید اما توانمندی بسیار بیشتری در این مجموعه وجود دارد. انتظار می‌رود با سرعت فزاینده‌‌تری به پیش بروید و ان‌شاءالله یک سهم بازار خارجی قابل توجه نیز در انواع تولیدات پاکان گلاستکار به دست بیاورید.