مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، صبح روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه از گروه صنعتی پاکشو بازدید کردند.

دکتر فضلی طی بازدید از تمامی واحدهای گروه صنعتی پاکشو با تک تک همکاران پرتلاش این شرکت چهره به چهره دیدار و درباره اهداف و برنامه‌های این مجموعه، گفتگو کردند.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در این دیدار با تاکید بر این نکته که پاکشو تاکنون ثابت کرده که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، گفت: به‌نظر می‌رسد چالش‌ها شرایطی را فراهم کرده‌است که ما بتوانیم به نفع هموطنان عزیز و مردم گرانقدرمان از آنها بهره ببریم و پرتوان‌تر از گذشته سال 97 را سالی بسازیم که اجازه مانور را به رقیب خارجی خیلی کمتر بدهیم. این امر تاکنون در پاکشو ثابت شده‌است.

ایشان ادامه داد: عشق، تعصب، همدلی، صفا و صمیمیتی که در پاکشو است، مکمل قدرت این شرکت است.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، در این دیدار سال 97 را سالی خاص برشمرد و تاکید کرد: سال 97 سال ویژه‌ای‌ است، مخصوصا برای بازرگانی. بنابراین تمرکز بخش‌های مختلف بازرگانی اعم از داخلی، خارجی، صادرات و واردات و همین‌طور برنامه‌ریزی در این شرایط بسیار مهم خواهد بود. قطعا باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری هم صورت گیرد و ما باید بتوانیم تمامی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و این کار را باید در یک تعامل همه‌‌جانبه همان‌طور که پیش از این ثابت‌کرده‌ایم، به نفع هموطنان عزیز‌مان که لایق بهترین‌ها هستند، با تکیه بر تجربیات گذشته و با قدرت و قوت بیشتری انجام دهیم.

دکتر فضلی افزود: قطعا شرایط فعلی یک فرصت است تا ما بتوانیم با کمک شما همکاران عزیز، سهم خود را در بازارها به آن حدی که مجموعه گروه صنعتی پاکشو شایستگی دارد، برسانیم.

دکتر فضلی با اشاره به شرایط فعلی کشور بیان کرد: در شرایط حاضر بهتر است سریع‌تر، هر میزانی که می‌توانیم از واردات بهره‌مند شویم. بسیار مهم است که همیشه بتوانیم مواد مورد نیاز را تامین کنیم و هیچ مشکلی برای تامین‌ رخ ندهد، حتی اگر نرخ‌ها بالاتر باشد. امروز می‌توانیم با تکیه بر زحماتی که شما همکاران عزیز متحمل می‌شوید، سهم‌بازارمان را افزایش دهیم و ثابت کنیم یک شرکت ایرانی می‌تواند خیلی بهتر از یک شرکت نامدار خارجی در تمامی صحنه‌ها بدرخشد.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، با اشاره به اثبات قدرت صنعت ایرانی در سطح جهانی، گفت: ما امیدوار هستیم که در سال 97 علیرغم تمامی مشکلات، بتوانیم سهم ارزشمندی را از رقبای خارجی بگیریم و ثابت کنیم که ایرانی‌ها قدرتمندتر از همیشه به پیش‌ می‌روند.

دکتر فضلی درباره نقش مهم منابع انسانی بیان‌کرد: باید بتوانیم همکاران عزیزمان را در جمیع جهات حمایت کنیم. باید همدلی، وفاق و صمیمیت در مجموعه هر روز بیشتر شود و همه همکاران عزیز از بودن در گروه صنعتی پاکشو و گروه صنعتی گلرنگ لحظه لحظه لذت ببرند و هر لحظه مطمئن باشند که  این همدلی، صفا و صمیمیت مستحکم است و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. در این شرایط انشالله می‌توانیم حساب‌شده و منطقی سهم بازار را افزایش دهیم و در عملکرد مثبت مولفه‌های اقتصادی نقش ارزشمندی داشته باشیم.

ایشان خاطر نشان کرد: وقتی دیده شود که گروه صنعتی گلرنگ تا این حد همدل پیش می‌رود، تاثیر بسیار زیادی در کشور عزیزمان خواهد گذاشت و کمی نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد. وقتی بتوانیم شاداب، سرزنده، پرتوان و پر انرژی هر گونه دغدغه‌ای را پس بزنیم و با قدرت پیش برویم، در شادابی کشور هم تاثیر خواهیم گذاشت. ما به اهمیت نقش تک تک شما عزیزان اذعان داریم و مثل همیشه آن را جدی خواهیم گرفت. شما خوبان نیز مثل همیشه آن را جدی بدانید.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، سال 97 را برای تمام واحدها خاص برشمرد و برای واحد صادرات خاص‌تر دانست و گفت: با تکیه بر تجربیاتی که در مجموعه پاکشو وجود دارد، امیدواریم بتوانیم در سال 97 سهم خیلی خوبی از بازارهای صادراتی مخصوصا کشورهای همسایه داشته‌باشیم. اگر بتوانیم به سرعت در این مسیر حرکت کنیم، این کشورها پایگاه‌هایی برای ورود به دیگر کشورها خواهند شد و این شروعی برای حرکت به بازارهای جهانی است که ان‌شاءالله با وجود شما همکاران خوب این هدف امکان‌پذیر است.

دکتر فضلی در پایان، ضمن آرزوی بهترین‌ها برای گروه صنعتی پاکشو، گفت: ما افتخار می‌کنیم که خانواده بزرگی داریم و به‌وجود تک تک افراد این خانواده می‌بالیم.

همچنین طی این دیدار، دکتر سزاوار، مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه ضمن تشکر از مجموع عملکرد همکاران گروه صنعتی پاکشو، نکات مهمی را در زمینه پیشبرد اهداف این شرکت در دستیابی به موفقیت در صادرات با همکاران در میان گذاشت و گفت: بهتر این است که در شرایط خاص، راه‌حل‌های جایگزین را در نظر داشته‌باشیم تا همواره در بازار موفق عمل کنیم.