پس از برگزاری سمینار مدیریت کیفیت جامع که هجدهم مرداد ماه باحضور دکتر فضلی در مجتمع کورش برگزار شد، با توجه به تاثیرات مثبت آن، این سمینار، پنج‌شنبه یازدهم شهریور ماه ویژه شرکت‌های پاکشو، ماسترفوده و ماریناسان در محل سالن اجتماعات گروه صنعتی پاکشو برگزار گردید.

سمینار #TQM (مدیریت کیفیت جامع)، با سخنرانی مهندسنیسانی و با حضور مهندس سزاوار مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه، مدیر عاملان، معاونین، مدیران و اعضای کمیته‌های شرکت‌های گروه صنعتی پاکشو، ماسترفوده و ماریناسان برگزار شد.

در این برنامه مهندس سزاوار مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه، در خصوص لزوم تغییر در شرایط امروز کسب و کار و تغییر در فرهنگ، اهمیت موضوع TQM و همدلی در راستای اجرای مفاهیم TQM در سازمان مطالبی را بیان داشت.
95061802

سپس مهندس نیسانی در ابتدا مقدمه‌ای در خصوص نحوه آشنایی با دکتر ادوارد دمینگ و دورانی که در محضر ایشان کسب علم، تجربه و تحصیل می‌کرد، ارائه نمود. سپس به مقدماتی در خصوص مفاهیم TQM وایجاد فرهنگ تغییرپذیری و نحوه پیاده‌سازی آن در سازمان‌ها مطالبی را بیان کرد.
هم چنین جلسه دوم با حضور اعضای منتخب از طرف مدیران عامل سه شرکت پاکشو، ماسترفوده و ماریناسان در روز یکشنبه مورخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ با حضور مهندس نیسانی تشکیل گردید که در این جلسه با تاکید به ایجاد راهکارهای بهبود با توجه به الگوی مدل TQM با اعضای منتخب به بحث و گفتگو پرداختند
این جلسه ساعت ۹ صبح آغاز و در ساعت ۱۱:۳۰ به پایان رسید.
ضمنا جلسات بعدی با حضور مدیران عامل سه شرکت و اعضای منتخب شرکت مذکور به صورت مجزا در محل دفاتر مرکزی با اعلام بر نامه از سوی دبیرخانه تشکیل می‌گردد.
لازم به ذکر است دبیرخانه‌ای در معاونت سرمایه‌های انسانی شرکت مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه دایر شد و مقرر گردید مهندس مروج به عنوان رابط اصلی اعضای کمیته‌ها با مهندس نیسانی برای انتقال موارد با دبیرخانه کمیته همکاری لازم را به انجام برسانند.

95061803