گروه صنعتی #پاکشو در ششمین دوره مراسم اعطای #جایزه_ملی کیفیت غذا، دارو و #بهداشت ایران موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دو ستاره گردید و این تقدیرنامه را #وزیر_بهداشت، دکتر هاشمی به مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو، مهندس عالمی، اهدا نمود.
ششمین دوره مراسم اعطای جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.
این مراسم با حضور وزیر بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو، مسئولین ارشد کشوری و نیز مدیران ارشد صنایع دارویی و غذایی کشور در روز شنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

95042907
جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران یک جایزه در سطح ملی است که از سال ۱۳۸۹ در حال اجراست و امسال ششمین دوره آن برگزار گردید. این جایزه در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور تشویق تولیدکنندگان برای ارتقای کیفیت فراورده‌های دارویی و غذایی و همچنین ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان این محصولات، طراحی و تدوین شده است و به فرآورده‌های غذایی و دارویی که الگوی سلامت و ایمنی را منطبق با آیین نامه مربوط رعایت کرده‌اند، اعطا می شود.
ریاست جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، معاون غذا و داروی وزارت بهداشت، دکتر دیناروند بر عهده دارد و متولی جایزه، سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت است.
مدل مورد استفاده‏ی سازمان‏ها در اجرای فرآیند این جایزه، مدل جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران INFDQA است که برگرفته از مدل تعالی اروپایی EFQM می‏باشد.
سطوح جایزه در دوبخش اهتمام به کیفیت و اشتهار به کیفیت تعریف می‏شود. که سطح اشتهار به کیفیت خود شامل ۵ سطح است که عبارتند از:
ـ اشتهار به کیفیت یک ستاره
ـ اشتهار به کیفیت دو ستاره
ـ اشتهار به کیفیت سه ستاره
ـ اشتهار به کیفیت چهار ستاره
ـ اشتهار به کیفیت پنج ستاره
که در صنایع بهداشتی و شوینده، بالاترین سطح طی شش دوره گذشته، اشتهار به کیفیت دو ستاره بوده است که گروه صنعتی پاکشو در سال جاری، با هدف‏گذاری این سطح، برنامه‏ریزی و اجرای منسجم برنامه‏ها، موفق به احراز این درجه گردیده است.