شرکت ماسترفوده در طی مراسم با شکوهی از محصول جدید برند بایودنت، آدامس کندر و روغن گردو، در حضور جمعی از مدیران گروه صنعتی گلرنگ، گلپخش اول و نمایندگان فروش و تولید، رونمایی کرد.
در ابتدای مراسم پس از پخش فیلمی از خط تولید کارخانه، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت ماسترفوده ضمن خوشامدگویی به مهمانان، در خصوص جدیدترین محصول تولیدی این شرکت با عنوان آدامس کندر و روغن گردو بایودنت بیان داشت: این محصول با تلاش متخصصان واحد تحقیق و توسعه و با بهره‌گیری از دانش طب سنتی ایرانی در کنار دانش روز دنیا تولید شده است.
در ادامه ایشان در خصوص برخی برنامه‌های آینده شرکت توضیحاتی ارائه داد.
سپس مهندس سزاوار رئیس هیأت مدیره، در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که علی‌رغم تردیدهای موجود در زمان اضافه شدن آدامس به سبد محصولی گروه صنعتی گلرنگ، این محصول توانست با دارا بودن کیفیت بالا و همچنین تلاش و عملکرد بسیار خوب تیم پخش با مدیریت مهندس قارداشی جایگاه ویژه‌ای در بین محصولات تولیدی این شرکت بیابد و در پایگاه‌های فروش بسیاری قرار گیرد.
در ادامه ایشان، از زحمات مهندس کریمی و مهندس قارداشی تشکر کرد و هدایایی به ایشان تقدیم نمود.
پس از سخنرانی آقایان قارداشی و کنگاوری، آقای پیمان مدیر بازاریابی برند بایودنت شرکت گلپخش اول و خانم سلامات مسئول برند بایودنت در خصوص وضعیت فروش این برند و مزیت‌های رقابتی آدامس کندر توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه مراسم از مدیران برتر فروش سال 94، آقایان میرشاهی از مشهد، گلچین از استان یزد و توایی از استان قم، همچنین همکاران فروش آقای دانشور و خانم مرادی تشکر و قدردانی شد و هدایایی به ایشان تقدیم گردید.
بعد از سخنرانی ها و قدرانی از همکاران، ادامه‌ی برنامه در سالن دیگری به اجرا درآمد تا به صورت رسمی از محصولات جدید بایودنت رونمایی شود. در این سالن ماکت‌های دو محصول جدید بایودنت، آدامس کندر و روغن گردو و آدامس موهیتو در معرض دید میهمانان قرارداده شده بود. همزمان با نورپردازی زیبای سالن و شروع موزیک، حضار وارد سالن شده و در طی مراسمی رونمایی از این ماکت‌ها صورت گرفت.
اجرای برنامه موسیقی گروه مات در کنار مجری‌گری امید زندگانی و حضور دکتر غزنوی رئيس انجمن دندانپزشكي ايران از دیگر موارد جالب توجه این برنامه بود. همچنین در این مراسم ماکت‌هایی به رسم یادبود و قدردانی از نمایندگان برتر فروش سال ۹۴ قرار داده شده بود که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.
در پایان مراسم نیز عکس یادگاری در کنار ماکت آدامس‌های بایودنت گرفته شد و بعد از پذیرایی شام، به مهمانان هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم گردید.