کتاب «بیست و هشت متفکر تجاری که دنیا را تغیر دادند»  با ترجمه بابک کریمی همکار ما در گروه صنعتی پاکشو روانه بازار شد.

کتاب بیست و هشت متفکر بزرگ تجاری که دنیا را تغیر دادند، روایتی از پیشینه افرادی است که آثارشان در دنیا مشهود است. اسامی بیست و هشت متفکری که در این کتاب از آن‌ها سخن به میان آمده است، عبارت است از:

استیو جابز، جک ولش، اپرا وینفری، دیوید اگیلوی، بیل گیتس، تام پیترز، جف بیزوس، اکیا موریتا، جورج سورس، دو قلوهای گوگلی، پیتر دراکر، اینگوارد کمپارد، آنیتا رودیک، اندر گرو، ماری کی اش، مارک زوکربرگ، سم والتون، رومن آبرامویچ، ریچارد برانسون، هاوارد شولتز، هرب کلهر، وارن بافت، ری کروک، ریکاردو، رابرت مرداک، مایکل دل، مگ وایتمن، سر تیم برلی.

ناشر این کتاب، نشر دایره است.

28

نکته‌ای از کتاب «بیست و هشت متفکر تجاری که دنیا را تغیر دادند»

احتمالا یکی از باورهای نسل جوان گرای امروز این است که اوج شکوفایی و فعالیت ، همیشه در دوران جوانی رقم می خورد ، در حالیکه کی اَش در پاسخ به این سوال که چطور بدین سرعت به موفقیت رسید، گفت: ” جواب سوال شما این است که من در میانسالی بودم اغلب چنین نیست. رِی کروک ، مرد حاضر در پشت صحنه تجارت موفق مک دونالد، در آغاز تجارت خود 50 ساله بود. ماری اش می گوید از بیماری واریس رنج می بردم و دیگر مجالی برای تلف کردن وقتم نداشتم.” دیوید اُگیلوی ، پدر صنعت تبلیغات،  در یادداشتی چنین می نویسد:” گمان می کردید هیچ آژانس تبلیغاتی چنین کسی رو استخدام می‌کرد؟ با 38 سال سن ، بدون سرمایه و بیکار …”

منبع:

پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی گلرنگ