تولید و عرضه‌ی داروهای جدید
گروه صنعتی گلرنگ با راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانش بنیان، سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی را جهت تولید و عرضه‌ی داروهای جدید و نوترکیب آغاز نموده است، و هم اكنون مجموعه شرکت‌های عضو گروه صنعتی گلرنگ توانایی تولید فرآورده‌های دارویی از ماده اولیه (API) تا محصول نهایی را دارا هستند. انواع قرص و مواد موثره دارویی، مکمل های دارویی، داروهای ضد سرطان، داروهای فرا سودمند، داروهای ترک اعتیاد، محلول های همودیالیز و … از مهم‌ترین تولیدات صنعت دارویی گروه صنعتی گلرنگ به شمار می‌روند.
همچنین در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شركت هستی آریا شیمی داروی بوپرنورفین (Buprenorphine) را كه در فرايند ترك اعتياد مورد استفاده قرار مي‌گيرد، با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی به بازار عرضه كرده است.
تولید روغن بدون پالم
شرکت گلبرگ بهاران برای اولین بار در ایران، روغن سرخ‌کردنی بدون پالم و بدون اسیدهای چرب ترانس را با برند اویلا روانه بازار کرد. تمامی روغن‌های سرخ‌کردنی که در بازار موجودند دارای روغن‌ پالم هستند و روغن سرخ‌کردنی شفاف اویلا اولین روغن سرخ‌کردنی بدون پالم است که راهی بازار شده است.
توليد كيك‌های غنی شده
شركت دالين مهر به منظور افزايش سطح سلامت هم‌ميهنان، بعد از توليد اولين كيك غنی شده با روی در ايران، دومين نوع كيك‌های غنی شده (غنی شده با ويتامين دی و كلسيم) با برند بينگوپلاس را به بازار عرضه كرد.
گفتني است امروزه در جهان استفاده از غذاهای غنی شده با توجه به هزینه کمتر و مصرف ساده‌تر به خصوص در اطفال، جایگزین تجویز مکمل‌های دارویی شده است. در این میان، استفاده از این غذاها بخصوص در مواردی که با ویتامین‌های مورد نیاز بدن و کلسیم مورد نیاز استخوان‌ها غنی شده باشد، بیش از پیش حایز اهمیت خواهد بود.
توليد روغن ذرت
شركت گلبرگ بهاران با توليد روغن ذرت اویلا، 100 درصد گیاهی و خالص، گام ديگري در راستاي سلامت جامعه برداشته است.
روغن ذرت حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع ضروری امگا 3 و امگا 6 و ویتامین E بوده که در کاهش بیماری های قلبی موثر است. اين روغن يکی از سالم‌ترین و مفیدترین روغن‌های خوراکی بوده که علاوه بر رنگ طبیعی دارای بوی ملایم و مطبوع نیز می‌باشد. این روغن سرشار از خواص متعدد است که می‌تواند علاوه بر مصارف پخت و پز در تهیه انواع سالادها و سس‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
توليد سلفون محافظ غذايی بهداشتی
شرکت پاكان پلاستكار محصول «سلفون محافظ غذايی بهداشتی» ساخته شده از مواد پي‌وي‌سي با ضخامت بسيار كم (11 ميكرون) را به بازار عرضه كرده که علاوه بر کشش و چسبندگی بالا، دارای منافذ بسيار ريز برای خروج بخار غذاست. اين سلفون داراي مجوز FDA كشور كره است كه مورد تاييد وزارت بهداشت ايران بوده و شركت پاكان پلاستكار اين سلفون‌هاي محافظ مواد غذايي را با سه برند گلرنگ، هوم پلاس و آيري پلاست و در دو سايز 30 و 40 سانتيمتري به بازار عرضه نموده است.
رعايت کليه استانداردهای بهداشتی در بسته‌بندی اين محصول از اولويت‌های توليد اين محصول می‌باشد كه سلامت اين محصول را گارانتي مي‌نمايد. در اين محصول بر خلاف محصولاتي كه در ساختار آنها از روغن DOP به عنوان روان‌كننده استفاده شده است كه سرطان‌زا مي‌باشد، از روغن‌هاي گياهي استفاده مي‌شود كه علاوه بر سازگاري با مواد غذايي مورد تاييد وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروست.

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی گلرنگ