مراسم خوش‌آمدگویی به همکاران شرکت تپسی به مناسبت پیوستن به خانواده گروه صنعتی گلرنگ روز دوشنبه هفتم اسفند ماه 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، این مراسم با حضور مهدی فضلی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، مریم فضلی مدیر عامل شرکت آریان تجارت شرق، مسعود سزاوار ذاکریان نائب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، علی ابراهیمی کردلر عضو هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کوروش و با همراهی بیش از 500 نفر از همکاران شرکت تپسی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران شرکت تپسی،  تلاش‌های آن‌ها را در طول مدت هفت ساله فعالیت آن شرکت ارج نهاد و گفت: امیدواریم با یاری یکدیگر، هم‌دلی و وفاق به جایگاهی که شایسته آن هستیم دست یافته و با خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهیم، موجبات انبساط خاطر هم‌وطنان عزیزمان را فراهم آوریم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با ابراز خشنودی از جایگاه گروه صنعتی گلرنگ نسبت به رقبای خارجی افزود: برنامه توسعه شرکت تپسی نیز با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم تا پایان سال آینده به سهم 30 درصدی در بازار و تا پایان سال 1404 به سهم بیش از 50 درصدی بازار دست یابیم.

وی از سرمایه‌های انسانیِ شرکت تپسی به عنوان یکی از اصلی‌ترین دارایی‌های این شرکت نام برد و خطاب به آن‌ها گفت: به لطف خداوند و به پشتوانه تلاش شما، آینده درخشانی را برای شرکت تپسی و کشور عزیزمان متصور هستیم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کوروش ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ برای انجام این سرمایه‌گذاری، با اشاره به مهم‌ترین چشم‌انداز گروه صنعتی گلرنگ که حضور در بین 500 شرکت برتر دنیاست، بیان داشت: ورود به حوزه اقتصاد دیجیتال از ملزومات رسیدن به این چشم‌انداز است و سرمایه‌گذاری در شرکت تپسی و سایر سرمایه‌گذاری‌های اخیر گروه نیز با همین هدف انجام شده است.

مصطفی سید حسینی- مدیرعامل گروه نوآوران تجارت الکترونیک هستی و معاون امور مالی و اقتصادی گروه سرمایه‌‌گذاری کوروش- با اشاره به سهم 20 درصدی اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی در دنیا، اذعان داشت: گروه صنعتی گلرنگ با راه‌اندازی اکالا به طور جدی به حوزه اقتصاد دیجیتال وارد شد و امروز بیش از 500 نفر همکار اجرایی در حوزه تکنولوژی داریم.

وی پیوستن الوپیک به گروه صنعتی گلرنگ را با هدف کمک به حوزه لجستیک عنوان کرد و افزود: معتقدیم با پیوستن تپسی به گروه صنعتی گلرنگ نقشه راه گروه برای رسیدن به استراتژی اقتصاد دیجیتال کامل می‌شود.

در این مراسم میلاد منشی‌پور- ‌هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تپسی- با قدردانی از اقدام گروه صنعتی گلرنگ برای برگزاری این مراسم و ارزش‌گذاری به سرمایه‌های انسانی، بیان داشت: یک وجه اشتراک بین گروه صنعتی گلرنگ و شرکت تپسی وجود دارد و آن چیزی نیست جز تأثیرگذاری مثبت روی زندگی مردم که بی‌شک گروه صنعتی گلرنگ این تفکر را از استاد محمد کریم فضلی، بنیان‌گذار فقید این شرکت به یادگار دارد.

قابل ذکر است «مراسم خوش‌آمدگویی به همکاران عزیزمان در شرکت تپسی به مناسبت پیوستن به خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ» با اجرای موسیقی زنده و دیدار چهره به چهره رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ با تمامی همکاران شرکت تپسی که در این رویداد حضور داشتند به پایان رسید.

گروه صنعتی گلرنگ در تاریخ‌های 15 و 16 بهمن ماه 1402 با خرید 70 درصد از سهام شرکت تپسی در فرابورس، مالک اصلی یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های کشور شد.