اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز «جام سلامت» در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ؛ اولین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز که «جام سلامت» نام گرفته است، با همکاری گروه صنعتی گلرنگ و فدراسیون تنیس روی میز، همزمان در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

رقابت‌های «جام سلامت» در دو رده سنی بالای 40 سال و زیر 40 سال، جمعه 22 دی ماه برای آقایان و جمعه 29 دی ماه برای بخش بانوان برگزار خواهد شد.

گفتنی است قرارداد همکاری این دوره از مسابقات با امضای مجید کیهانی، مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ و مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

امضای قرارداد همکاری گروه صنعتی گلرنگ و فدراسیون تنیس روی میز

مجید کیهانی بیان داشت: با هدف توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و ایجاد زمینه‌ای برای پرداختن به سلامت عامه مردم عزیز در استان‌های مختلف کشور گروه صنعتی گلرنگ مسابقات همگانی پینگ پنگ را در مراکز 31 استان کشور برگزار می‌کند تا بتواند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نقش ارزنده‌ای را در توسعه ورزش همگانی، تامین سلامت و ارتقا کیفیت زندگی افراد در جامعه و نیز ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا نماید، به همین دلیل این مسابقات «جام سلامت» نام گرفت و با شرایط یکسان در همه‌ استان‌های کشور برگزار می‌شود.