رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و هیئت همراه از کارخانجات رباط کریم و شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و هیات همراه از مجتمع پاکشو 5، کارخانجات هستی الکتریک تارا، سامان پویش تامین (اسپات)، پاکان پسلاتکار (مجتمع پاکان 4)، پاکان بسپار آرین، توسعه صنعتی سرافراز پارس و انبار ستاره طلایی سینا بازدید به عمل آوردند.
رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ در بازدید چهره به چهره با همکاران پرتلاش بیان داشت: دیدار شما همیشه برای ما مغتنم بوده، هست و خواهد بود و همیشه دوست داریم دیدار‌های بیشتری با خواهران و برادران خود در خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ داشته باشیم. خیلی خوشحالیم که سعادت یار شد که از نزدیک چهره‌های تک تک شما همکاران عزیز را ببینیم و از تبسمی که در چهره‌ها هست انرژی بگیریم و لذت ببریم.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: هدف ما از این بازدیدها این است که در محفل گرم و صمیمی خانوادهِ عزیزمان سخنان همکاران گرانقدرمان را بشنویم، چون ما باور داریم که یک خانواده‌ایم و علاقه داریم جویای حال این خانواده پرمهر باشیم.
وی در ادامه این بازدیدها از همکاران خواست نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند و تعدادی از همکاران نقطه نظرات خود را با ایشان در میان گذاشتند.
رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ ضمن تاکید بر اهمیت کار گروهی افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار هم با وجود شما همکاران  با تجربه و پرتلاش و با تکیه بر دانش و تخصص، دست در دست هم دهیم به مهر و کشور خویش را کنیم آباد.
این بازدیدها با تشریح برنامه‌هایی در راستای رفع دغدغه‌ همکاران و خانواده‌های آنان و آرزوی سلامتی و موفقیت برای تک تک اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ به پایان رسید.