رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و معاونت مالی و اقتصادی گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ‌؛ صبح روز یکشنبه 23 مهر ماه از تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، این بازدیدها از شرکت‌های سروش مانا فارمد، فاران شیمی، واریان فارمد، آرین سلامت سینا، فارمد سلامت سینا، پژوهش گستران تغذیه آسان و هستی آریا شیمی صورت گرفت.

                         

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن دیدار چهره به چهره با همکاران بیان داشت: با توجه به توان و دانشی که داریم، همه ما باید در جهت منافع ملی کشور عزیزمان کارهای ویژه‌ای انجام دهیم و از آخرین معلومات و دانش‌های بین‌المللی بهره‌مند شویم؛ قطعا علم و دانش باید همراه و هم‌راستا باشد.
رئیس هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ ضمن شنیدن پیشنهادات و نظرات همکاران هر واحد تاکید کرد: ما باور داریم برای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ همواره سرمایه انسانی حائز اهمیت خاص بوده و می‌باشد و همیشه در تلاش هستیم تا دغدغه‌ی همکاران گرانقدر و خانواده‌های محترم آنان را بیش از پیش مرتفع سازیم تا بتوانیم با همکارانی شاداب و پرانرژی و با بهره‌گیری از دانش و تجربه در جهت رفاه حال همنوعان خود و کاهش آلام بیماران، گامی های موثری را همچون همیشه برداریم.

                        

این بازدید که از ساعت 7:30 صبح آغاز شد به مدت 5 ساعت به‌طول انجامید.