شرکت‌های «ویرا سیستم پویا» و شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران حضور یافتند.

شرکت «ویرا سیستم پویا» و شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» در راستای سیاست‌های خود مبنی بر توسعه نرم افزار صندوق فروشگاهی اعم از سخت افزار و نرم افزار و ارائه راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی و هم‌افزایی با شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران حضور یافتند.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.


در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این صنعت در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفت و مراجعه‌کنندگان، با امکانات و ویژگی های نرم افزار «ویرا سیستم» آشنا شده و فرآیند پرداخت از طریق کیف پول «تارا» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را از نزدیک تجربه کردند.
سهولت در پرداخت با استفاده از نرم افزار «ویرا سیستم» برای کاربران و صندوق‌داران، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
در حاشیه نمایشگاه مدیران و فعالان این صنعت نیز به بحث و تبادل نظر به منظور ایجاد زمینه فعالیت‌های مشترک در آینده پرداختند.
نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در زمینه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی است که هر ساله برگزار می‌گردد و فعالان داخلي و خارجي كه در زمينه توليد،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با این حوزه فعاليت دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.