دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز سه شنبه، ۱۶ آذر ۱۴۰۰ از کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در استان زنجان و شهرهای نظرآباد و هشتگرد بازدید کردند.

در این بازدیدها، دکتر فضلی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با همراهی دکتر سزاوار نایب رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیرعامل ساب‌هلدینگ مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه، مهندس فاضلیان عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ‌های پدیده شیمی پایدار و گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و دکتر ابراهیمی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری کوروش با همکاران کارخانه‌های پدیده شیمی قرن (سایت تولید مایعات و خمیردندان)، سپهر پلاستیک پدیده، پدیده شیمی قرن (سایت تولید پودر)، پروژه در حال احداث آمیزه‌های پلیمری سپهر پاک و انبار گلپخش اول زنجان، پروژه در حال احداث پدیده شیمی غرب، پروژه در حال احداث پدیده شیمی جم، کارخانه گلبرگ غذایی کوروش، کارخانه ماسترفوده و کارخانه پاکبان دیدار کردند.
در ابتدای این دیدارها در استان زنجان فرزند یکی از همکاران با زبانی شیرین و شیوا از اشتغال پدرش در شهر زنجان تشکر کرد که مورد توجه دکتر فضلی و هیئت همراه قرار گرفت. همچنین یکی از همکاران به نمایندگی از دیگر همکاران عزیز استان زنجان، خطاب به دکتر فضلی بیان داشت: خیلی خوشحالیم که امروز می‌توانیم از شما بابت تمامی سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی که انجام داده‌اید تشکر کنیم چرا که شاغل بودن در زادگاه مادری و در کنار خانواده نعمت بزرگی است که به لطف شما محقق شده است.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ به این ابراز لطف‌ها اظهار داشت: ما از همان بدو ورود به زنجان، با یک حس بسیار خوب نسبت به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این استان مواجه شدیم. نه فقط همکاران گرانقدرمان که دیگر هم‌وطنان خوب زنجانی نیز بارها تشکر کردند. ما قدردان این تشکر صمیمانه، قلبی و دلنشین هستیم و خوشحالیم که هم‌وطنان زنجانی ما در شهر و زادگاه خودشان می‌توانند با افتخار محصولاتی را تولید کنند که در سطح داخلی خوش درخشیده و در سطح جهانی خوشتر از این خواهد درخشید.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: این فرهنگ قدردانی و این استقبال ارزشمند هم‌وطنان زنجانی توان بیشتری به ما می‌دهد تا به دنبال سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این استان باشیم.
دکتر فضلی ادامه داد: در سایت‌های تولیدی در استان زنجان زحمات بسیار ارزشمندی را شاهدیم و سپاسگزار شما همکاران خوبمان هستیم که با تولید چنین محصولات زیبایی افتخار می‌آفرینید. برای ما باعث افتخار است که با ماشین‌آلات ایرانی محصولاتی را تولید می‌کنیم که از کالاهای بزرگان بین‌المللی چیزی کم ندارد. این محصولات می‌تواند جای کالاهای خارجی را در بازار داخلی پر کند و با رقبای خارجی به رقابت برخیزد. در انتظار توفیقات بیشتر شما به ویژه صادرات قدرتمند نیز هستیم.
دکتر فضلی در ادامه بازدیدها در نظرآباد و هشتگرد عنوان داشت: دیدار شما همیشه برای ما انرژی بخش است و همیشه از بودن در جمع خانواده بزرگمان بسیار لذت می‌بریم. احتمالا سفر ما را از طریق اینستاگرام دنبال می‌فرمایید و در جریان هستید که قصد داریم تا ۶ ماه آینده از طریق وام بانک مسکن برای خانه‌دار شدن همکارانی که بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند اقدام کنیم و پس از آن این امکان را برای همکارانی که ۹ سال، ۸ سال و ۷ سال سابقه دارند فراهم کنیم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ بیان داشت: برنامه ما به گونه‌ای است که تا ۳ سال دیگر مطمئن باشیم هیچ همکاری با بیش از ۷ سال سابقه نداریم که علاقه‌مند باشد و اقدام کرده باشد اما مسکن نداشته باشد.
در این بازدیدها بار دیگر دکتر فضلی از همکاران خواست نظرات، انتقادات، گلایه‌ها و هر نکته‌ای که در ذهن دارند، بیان کنند. ایشان در این زمینه اظهار داشتند: در یکی از بازدیدها همکار عزیزی در این باره گفتند مگر می‌شود مشکلی نباشد. قطعا خود شما هم مشکلاتی دارید. بله این همکار عزیز درست و دقیق می‌گفتند اما بسیاری از مشکلات را می‌توانیم با همدلی و اتحاد حل کنیم.
دکتر فضلی اظهار داشت: یکی از این مشکلات مشکل بیمه دندان‌پزشکی بود که شرکت‌های بیمه تمایلی به آن نداشتند اما با پیگیری‌های انجام شده این مشکل حل شد.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: ما به بازنشستگان عزیزمان توجه ویژه داریم و هر امکانی که فراهم می‌کنیم نه تنها آنها را در نظر می‌گیریم بلکه اگر به این جمع‌بندی برسیم که آنها باید بیشتر برخوردار باشند در این زمینه اقدام می‌کنیم. در زمینه طرح مسکن و بیمه هم بازنشستگان عزیزمان را هم در نظر داریم و آنها نیز مانند دیگر همکاران از این امکان‌ها استفاده خواهند کرد.