دکتر مهدی فضلی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و دکتر علی ابراهیمی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری کوروش چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ از شرکت گلرنگ‌پخش بازدید کردند.

در این بازدید دکتر فضلی خطاب به همکاران پرتلاش گلرنگ‌پخش بیان داشت: گلرنگ‌پخش از شرکت‌های خوب مجموعه است اما از آن جایی که ما از گلرنگ‌پخش عزیزمان انتظار داریم عالی باشد از شما همکاران گرانقدر می‌خواهیم با تلاش و مجاهدت بیشتر از تمامی امکانات گلرنگ‌پخش در جهت بالا رفتن جایگاه آن که همانا بالا رفتن جایگاه تک تک ماست استفاده کنید.
دکتر فضلی ادامه داد: انتظار داریم رشدها از این به بعد در گلرنگ‌پخش سرعت بیشتری بگیرد و با وجود شما عزیزان خیال ما از این جهت جمع است.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: دوست داریم گلرنگ‌پخش عزیز که از شرکت‌های پیشکسوت ماست شرکت اول پخش کشورمان باشد. جایگاه گلرنگ‌پخش همواره جایگاه ویژه‌ای بوده است. این شرکت بزرگ پرورش دهنده‌ی سرمایه‌های انسانی بزرگی است که هم اکنون در سطوح مدیران ارشد مجموعه حضور دارند. ما به دنبال درخشش دوباره گلرنگ‌پخش عزیز هستیم و اطمینان داریم با وجود شما عزیزان گلرنگ‌پخش نه تنها اولین پخش کشور خواهد شد که اولین با فاصله زیاد با پخش بعدی خواهد بود.
دکتر فضلی با ابراز خرسندی از این بازدید بیان داشت: این بازدیدها برای ما خیلی مهم است. از این بازدیدها به شدت انرژی می‌گیریم تا بتوانیم سرعتمان را بالا ببریم و با قدرت بیشتری پیش برویم و به سمت عالی شدن پیش برویم. ما از خوب بودن لذت می‌بریم اما مشعوف نمی‌شویم. عالی بودن است که ما را مشعوف می‌کند و ما به دنبال عالی هستیم و با وجود شما عزیزان، این امر در گلرنگ‌پخش کاملا میسر و مقدور است.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: دنبال آن هستیم که هزینه اجاره مسکن را از زندگی همکاران عزیزمان حذف کنیم. برای ما بسیار شعف‌انگیز است اگر همکارانمان از پرداخت اجاره بها آسوده شوند و این هزینه در سبد خرید آنها قرار بگیرد و آن را خرج خانواده خود کنند.
دکتر فضلی در بازدید از واحدهای مختلف گلرنگ‌پخش از همکاران خواستند نظرات، انتقادات و مشکلات خود را بیان کنند و تعدادی از همکاران دغدغه‌های خود را با ایشان در میان گذاشتند. دکتر فضلی به یکایک نظرات که هم شامل انتقاد بود و هم اظهار لطف، پاسخ دادند و از تمامی همکاران برای اظهار نظرشان تشکر کردند.
دکتر فضلی پس از پاسخگویی به انتقاد یکی از همکاران بیان داشت: خیلی ممنونم از سوالی که پرسیدید و مسأله‌ای که مطرح کردید. دوست دارم در این جمع‌های خودمانی مسائل و دغدغه‌ها مطرح شود و هیچ سوالی در ذهن کسی باقی نماند. ما همه خواهر و برادر و اعضای یک خانواده‌ایم و باید درباره هر آنچه ذهن ما را مشغول کرده است، سوال کنیم.
یکی از همکاران نیز از دکتر فضلی به دلیل اقدام به موقع و منسجم در زمینه واکسن تشکر کرد و بیان داشت: از بابت واکسن همکاران تشکر می‌کنم. بعد از این که به لطف شما به سرعت همه همکاران واکسن زدند، شرایط واقعا بهتری را تجربه کردیم.
دکتر فضلی در پاسخ این همکار بیان داشت: همه ما اعضای یک خانواده‌ایم. برای ما جای بسی خرسندی دارد وقتی کاری را انجام می‌دهیم و می‌بینیم اعضای خانواده‌مان خوشحال و خشنود شده‌اند.​