دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۴۰۰ از کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در استان قزوین بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر فضلی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با همراهی دکتر سزاوار نایب رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیرعامل ساب‌هلدینگ مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه، مهندس فاضلیان عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ‌های پدیده شیمی پایدار و گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و دکتر ابراهیمی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری کوروش با همکاران کارخانه‌های مجتمع پاکشو یک، پاکشو ۳، پاکشو ۴، ماریناسان قزوین، مجتمع شماره ۲، انبار مرکزی، پاکان پلاستکار، ایراندار، پروشات کوروش، صنعت غذایی کورش، پروژه پاکان به شو، پروژه سورنا سلولز، کارخانه هستی آرین تامین و کارخانه شرکت کیلوس دیدار کردند.
در بخشی از این دیدارها دکتر فضلی بیان داشت: خیلی خوشحالم از این که سعادت یار شد تا بعد از گذشت دو سال و ۹ ماه خدمت شما همکاران عزیزم برسم. برای دیدار شما عزیزان لحظه‌شماری می‌کردیم اما به دلیل شرایط پاندمی این امر میسر نبود. مترصد زمانی بودیم که مشکلی برای همکاران عزیزمان ایجاد نشود و الحمدلله امروز با توجه به این که همه شما همکاران عزیز دو دوز واکسن را زده‌اید شرایط مطلوب برای دیدارها ایجاد شده است.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: در این مدت اموری به انجام رسیده است که دوست داریم با شما اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ مطرح کنیم. یکی از این موارد بحث مسکن است. برنامه داریم تا برای همه همکارانی که بیش از ۱۰ سال سابقه همکاری دارند و امروز از نعمت داشتن خانه بی بهره‌اند بتوانیم ظرف ۶ ماه آینده مشکل مسکن را برطرف کنیم. این کار را با همدلی و حمیت و صفا و صمیمیتی انجام می‌دهیم که برگرفته از تفکرات ناب حاج آقا با وجود شما همکاران عزیز است و از این موضوع بسیار خوشحالیم زیرا داریم برای اعضای خانواده‌ی خود قدم برمی‌داریم.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: برنامه ما این است که بعد از ۶ ماه، هر سال یک سال این دوره را تا ۳ سال آینده پایین بیاوریم. به این معنا که تا انتهای سال ۱۴۰۳ بتوانیم برای هر یک از همکارانی که بیش از ۷ سال سابقه همکاری دارند امکان بهره‌مندی از وام مسکن را فراهم کنیم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ بیان داشت: هماهنگ شده است که برای همکاران عزیزمان، وام مسکن دریافت کنیم و آنها اقدام به خرید خانه کنند. با توجه به این که این وام مبلغ قابل توجهی هزینه اقساط دارد این گونه برنامه‌ریزی شده است که سال اول ۶۰ درصد هزینه اقساط را شرکت‌ها پرداخت کنند و در سال دوم ۵۰ درصد، سال سوم ۴۰ درصد، سال چهارم ۳۰ درصد و سال پنجم ۲۰ درصد از هزینه اقساط را شرکت‌ها تقبل کنند.
دکتر فضلی اظهار داشت: موضوع بعدی بحث بیمه‌هاست. پوشش‌های بیمه‌ای کاملتر شده است و دندان‌پزشکی را هم شامل می‌شود، البته با توجه به سقفی که بیمه قبول کرده است همکاران عزیزمان می‌توانند از بیمه دندان در طی سنوات استفاده کنند تا به نقطه مطلوب برسند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: در زمینه بیمه مشکل دیگر این بود که پرداخت‌ها همزمان نبود و در لحظه‌ای که نیاز به وجود می‌آمد همکارمان باید پول درمان را تهیه می‌کرد تا پس از مدتی بیمه آن را پرداخت کند. این موضوع را هماهنگ کرده‌ایم تا پرداخت به موقع توسط بیمه صورت بگیرد و در لحظه نیاز همکارانمان دچار مشکل نشوند.
دکتر فضلی تاکید کرد: ما سعی کردیم تا آن حدی که امکان پذیر است بتوانیم دغدغه‌های اعضای خانواده بزرگمان را رفع کنیم.
در این بازدیدها دکتر فضلی از همکاران خواست نظرات، انتقادات، گلایه‌ها و هر نکته‌ای که در ذهن دارند، بیان کنند. همکاران نیز در کارخانجات مختلف مسائل گوناگونی را با دکتر فضلی در میان گذاشتند و پاسخ دریافت کردند. از جمله یکی از همکاران بیان داشت: هنگامی که هم وطنانمان در سیل سال ۹۸ آشیانه خود را از دست دادند جناب آقای دکتر فضلی به یاری آنها شتافتند و امید به زندگی را در دل آنها زنده کردند و سبب سربلندی ما اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ شدند.
یکی دیگر از همکاران نیز خطاب به دکتر فضلی عنوان داشت: هنگامی که من برخورد همکاران گروه صنعتی گلرنگ را با دیگر شرکت‌هایی که در آنها حضور داشته‌ام می‌سنجیدم، می‌دیدم این جا علاقه و محبت بسیار بیشتری نسبت به مجموعه وجود دارد. دلیل آن را در بدو ورود نمی‌دانستم اما الان دریافته‌ام این امر به دلیل تفکر و توجه شما به همکاران است و آنها قدردان شما هستند.
دکتر فضلی در پاسخ این همکاران بیان داشت: من از تک تک شما عزیزان صادقانه سپاسگزارم که این قدر خالصانه و با عشق و محبت کار را پیش می‌برید که خداوند این برکت را به ما می‌دهد که بتوانیم برای رفع دغدغه‌های شما گام برداریم و علاوه بر آن هنگام نیاز، جانانه و بجا به هم‌وطنانمان یاری برسانیم.​