دکتر مهدی فضلی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و دکتر علی ابراهیمی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری کوروش سه‌شنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۰ از شرکت افق کوروش بازدید کردند.

در این بازدید دکتر فضلی خطاب به همکاران پرتلاش افق کوروش بیان داشت: پس از دیدار با شما عزیزان در سال ۹۸ دیگر به دلیل بیماری کرونا این امکان فراهم نشد. امروز خیلی خوشحالیم که بار دیگر با شما عزیزان دیدار می‌کنیم و روی متبسم شما را می‌بینیم و انرژی می‌گیریم، زیرا چشم‌ها هم سخن می‌گویند و حتی با وجود ماسک، از چشم‌های شما چهره‌های پر انرژی و متبسم‌تان کاملا مشهود است. امیدواریم سال دیگر اثری از کرونا نباشد و بتوانیم چهر‌های شما را کامل ببینیم و انرژی ما مضاعف شود.
دکتر فضلی تاکید کرد: امیدواریم با راهبری خردمندانه آقای دکتر ابراهیمی، مدیریت خوب آقای دکتر صبوری و تلاش‌های آقای دکتر منصوری و آقای مهندس کامیاب و تمامی همکاران پرتلاش افق کوروش همچنان بهترین روندها برای افق کوروش اتفاق بیفتد.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: سرمایه‌های انسانی بزرگترین سرمایه ماست. ما از سرمایه انسانی بالاتر نداریم و باید همواره از تمامی جهات به این سرمایه‌ها توجه کنیم.
دکتر فضلی در بازدید از واحدهای مختلف افق کوروش از همکاران خواست نظرات، انتقادات و مشکلات خود را بیان کنند. یکی از همکاران بیان داشت: مشکلات همیشه هست اما هدف ما این است که به آن حد مطلوب خدمت‌رسانی نزدیک شویم و رضایت همگان، هم مشتریان و هم همکاران را جلب کنیم.
دکتر فضلی در پاسخ به این همکار عزیز ابراز داشت: نکته بسیار دقیقی است. مگر می‌شود مشکل وجود نداشته باشد؟ مشکلات هستند ولی ما باید این مشکلات را با همیاری و همدلی رفع کنیم.
یکی دیگر از همکاران نیز ابراز داشت: اهدای سهام به همکاران از سوی شما برای ما پیام مهر و مودت داشت و ما این پیام را دریافت کردیم و سپاسگزاریم.
دکتر فضلی در پاسخ اظهار داشت: این تحفه‌ای بود که با عشق اهدا شد و خوشحالم که سبب حس خوبی در خانواده بزرگمان شده است.