دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر فضلی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با همراهی دکتر سزاوار نایب رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیرعامل ساب‌هلدینگ مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه، مهندس فاضلیان عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ‌های پدیده شیمی پایدار و گروه سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ و دکتر ابراهیمی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ و مدیر عامل ساب‌هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری کوروش با همکاران کارخانه‌های صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی غرب، پدیده شیمی جم، داروسازی واریان فارمد، آرین سلامت سینا، هستی آریا شیمی، ماسترفوده و صنایع سلولزی ماریناسان، دیدار کردند.


در بخشی از این دیدارها دکتر فضلی با ابراز خرسندی از این بازدید بیان داشت: به دلیل شرایط ویژه کشور و وجود ویروس کرونا ۲۰ ماه نتوانستیم دیدارها را با شما همکاران عزیز تازه کنیم و خیلی خوشحالیم که سعادت یار شد تا امروز بار دیگر شما عزیزان را از نزدیک ببینیم. ما از دیدار شما عزیزان انرژی می‌گیریم و دیدار تک تک چهره‌های شما بسیار مسرت‌انگیز و انرژی‌بخش است.
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: با توجه به این که همه‌ی ما اعضای یک خانواده‌ی بزرگ هستیم و به این هم‌خانواده بودن می‌بالیم و افتخار می‌کنیم همواره درصددیم دغدغه‌های اصلی همکاران را برطرف کنیم. می‌دانیم که یکی از دغدغه‌های بزرگ همکارانمان بحث مسکن و خانه‌دار شدن است. امروز الحمدلله در این زمینه به نتایج خوبی رسیده‌ایم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: به این توافق رسیده‌ایم که بانک مسکن وام‌هایی را برای خانه‌دار شدن در اختیار همکاران عزیزمان قرار دهد و با توجه به اولویت‌ها کسانی که سابقه‌ی بیشتری در مجموعه دارند مقدم هستند. همکارانی که بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند و خانه ندارند اولویت دارند و سپس این امکان در اختیار همکارانی که سوابق ۹ سال، ۸ سال و ۷ سال دارند قرار می‌گیرد و این برنامه طوری ادامه می‌یابد که در سال ۱۴۰۳ خیالمان جمع باشد که هیچ همکاری نیست که بیش از ۷ سال سابقه دارد اما مسکن ندارد. به امید خدا همه باید دست در دست هم دهیم و این مهم را محقق کنیم.
دکتر فضلی اظهار داشت: در این طرح برای همکارانی که بیش از ۱۰ سال سابقه دارند و مسکن هم دارند، برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا امکان تبدیل به احسن خانه‌هایشان برایشان فراهم شود.
دکتر فضلی در ادامه به پوشش بیمه‌ درمان گروه صنعتی گلرنگ اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر همه همکاران می‌توانند هزینه درمان خود و خانواده‌های عزیزشان را از بیمه دریافت کنند اما مشکل «پرداخت به موقع» وجود دارد که سعی داریم آن را مرتفع کنیم. اگرچه همکارانمان می‌توانند هزینه‌ی درمان را با فاصله‌ی یک یا دو ماه بعد دریافت کنند، برای ما خیلی مهم است که در همان لحظه‌ای که نیاز دارند از بیمه استفاده کنند و درگیر تامین هزینه‌ها برای درمان نباشند.


در این بازدیدها دکتر فضلی از همکاران خواست نظرات، انتقادات، گلایه‌ها و هر نکته‌ای که در ذهن دارند، بیان کنند. همکاران نیز در کارخانجات مختلف مسائل گوناگونی را با دکتر فضلی در میان گذاشتند و پاسخ دریافت کردند.