بزرگ‌ترین سایت تولیدی مجموعه سپهر پلاستیک پدیده روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در زنجان افتتاح شد.
پروژه صنعتی مذکور یکی از سایت‌های تولید شرکت سپهرپلاستیک پدیده و یکی از بزرگ‌ترین‌های این صنعت برای انواع قطعات صنعتی پلاستیکی از جمله انواع بطری، درب و پریفرم است که با به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعتی تولید و توزیع می‌گردند.
شرکت سپهرپلاستیک پدیده یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان قطعات صنعتی پلاستیکی، بیش از یک دهه است که در زمینه تولید انواع درب، پریفرم و بطری‌های PET، PE و PP برای بسته‌بندی محصولات شوینده، آرایشی، غذایی و دارویی، با ماشین‌آلات تزریق، باد PE، باد PET، تزریق دو رنگ، ISBM، سیلیکون و … فعالیت می‌کند و از معتبرترین تولیدکنندگان بین‌المللی در این صنعت به شمار می‌آید.
همچنین در این کارخانه خطوط تولیدی محصولات کودک به زودی راه‌اندازی خواهد شد و فعالیت خود را مطابق با آخرین استانداردهای اروپا در حوزه ساخت محصولات و اکسسوری‌های کودک از جنس سیلیکون و PP از جمله شیشه شیر، پستانک و محصولات شوینده بهداشتی آغاز خواهد نمود.
شایان ذکر است پروژه صنعتی سپهرپلاستیک پدیده، در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید حدود ۱۰ هزار تن انواع قطعات پلاستیکی صنعتی از جمله انواع ظروف پت و پلاستیک، درب و بطری از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن به بهره‌برداری رسید و به اشتغال زایی بیش از ۳۰۰ نفر منتهی گشت.