مراسم لانچ و رونمایی محصولات برند PSG در بازار «هورکا» سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ با حضور همکاران شرکت‌های پدیده شیمی غرب و  پخش پدیده پایدار، در شرکت پخش پدیده پایدار برگزار شد.

در این مراسم طبق توافقات قبلی رسما اعلام شد که شرکتهای “پدیده شیمی غرب” و  “پخش پدیده پایدار” در یک همکاری تنگاتنگ کالاهایی چون محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح (الکلی و غیر الکلی)، محلول‌های ضدعفونی کننده سطوح کنستانتره (بنزالکونیوم کلراید)، مایع براق کننده ظروف، پودر لاندری کامل (ضدعفونی کننده) و مایع دستشویی صنعتی را تولید و به بازار هورکا عرضه خواهند کرد.

گفتنی است بازار هورکا (HORECA) به بازار مصرفی هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و کسب‌وکارهای مشابه گفته می‌شود.

در این مراسم ضمن اطلاع رسانی مبنی بر افزایش تنوع محصولات در فازهای بعدی، روند آتی توسعه محصولات PSG با معرفی بیش از یکصد SKU کالایی که در آینده نزدیک (طی چند ماه آتی) به تولید خواهند رسید تشریح و بررسی شد و طرفین توافق خود را مبنی بر گسترش همکاری‌ها در جهت لانچ محصولات جدید اعلام داشتند.

لازم به ذکر است برند (نام تجاری) PSG از جمله دستاوردهای حاصل از تلاش‌های بی‌وقفه شرکت پدیده شیمی غرب است که طیف متنوعی از محصولات شوینده بهداشتی و ضدعفونی کننده را در بر می‌گیرد. محصولات این برند که با هدف پاسخگویی به نیاز انواع سازمان‌ها و ادارات با فعالیت‌های مختلف طراحی شده و به تولید می‌رسند، ضمن اینکه دوستدار محیط زیست هستند، در سطوح بالای کیفی قرار دارند و از میزان اثربخشی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

شایان ذکر است با اینکه مدت زیادی از تولد برند PSG نگذشته است محصولات این برند مسیر توسعه را به سرعت طی کرده و در حال ورود به بازارهای جدید هستند.