یخچال میوه و سبزیجات مدل Hifresh محصول جدید شرکت اسپات (سامان پویش تأمین) در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف مجری آن است، به عنوان محصول برتر نوآورانه شناخته شد.
شرکت اسپات، فعال در حوزه تأمین و تولید تجهیزات خرده‌فروشی در رونمایی از محصولات جدید خود در نمایشگاه ویژه کالا و خدمات خرده‌فروشی که در دی ماه سال جاری برگزار شد، محصول یخچال فروشگاهی میوه و سبزیجات Hifresh را معرفی نمود که با برخورداری از طراحی خاص و کارایی ویژه، با استقبال بازدیدکنندگان و فعالان در عرصه خرده‌فروشی روبرو گشت.
به گزارش روابط عمومی اسپات، این محصول، از سوی پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف به عنوان کاندید محصول نوآورانه معرفی و پس از بررسی‌های لازم از سوی هیئت ارزیابی به عنوان محصول نوآورانه برتر ایرانی شناخته شده و به «جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی» از سوی دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه یافت.
در این ارزیابی کلیه مراحل تولید محصول از ایده و طرح اولیه تا مرحله نهایی ورود به بازار بررسی و امتیازات بالایی به این محصول تعلق گرفت.
لازم به ذکر است این جشنواره به منظور دستیابی به اهداف تولید اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری داخلی توسط پژوهشکده سیاست‌گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.