جمعی از دانشجویان رشته معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی دانشگاه امام صادق (ع) در قالب طرح «همسفر با صنعت ایرانی» روز یکشنبه، ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ از کارخانه صنایع سلولزی ماریناسان واقع در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.
در این رویداد، دانشجویان ضمن بازدید از کارخانه شرکت صنایع سلولزی ماریناسان در یک کارگاه آموزشی با حضور مدیر کارخانه، مهندس طاهری نیز شرکت کردند.


مهندس طاهری ضمن بیان توضیحاتی ابراز داشت: در حال حاضر دو خط تولید پوشک کامل بچه در کارخانه وجود دارد که این پوشک‌ها در ۵ سایز مختلف تولید می‌شود. ۴ خط نیز به تولید نوار بهداشتی اختصاص یافته است.
در ادامه، دیگر مدیران و مسئولین کارخانه نیز به ارائه توضیحاتی در مورد معرفی و اهداف شرکت صنایع سلولزی ماریناسان و روال تولید محصولات سلولزی پرداختند و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
در این دیدار که چندین ساعت به طول انجامید، علاوه بر بازدید از خط‌های تولید، آزمایشگاه و انبار این کارخانه، آشنایی با بحث HSE (ایمنی، بهداشت، محیط زیست) نیز صورت گرفت.
همچنین دانشجویان حاضر در این کارگاه آموزشی ایده‌های خود را در زمینه مارکتینگ و حضور در بازارهای جهانی با مدیران کارخانه در میان گذاشتند.