گروه صنعتی گلرنگ در پنجمین گردهمایی دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بورسیه‌ی 60 دانشجوی خارجی و 40 دانشجوی ایرانی را بر عهده گرفت و اعلام آمادگی کرد که این تعداد را به 300 دانشجو افزایش دهد.
پنجمین گردهمایی دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور دانشجویان بورسیه و استعدادهای درخشان و جمعی از خیرین و حامیان دانشگاه تهران برگزار شد.
دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر سزاوار مدیر عامل گروه مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه و دکتر مهری عبدالوند معاون مدیر عامل در امور توسعه سرمایه‌های انسانی گروه مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه نیز در این گردهمایی حضور داشتند.
در این گردهمایی از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه تهران در رشته های مختلف که چندین بار رتبه‌ی نخست رشته تحصیلی خود را به دست آورده‌ بودند؛ با رتبه برتر یا استعداد درخشان پذیرفته شده‌ بودند؛ رتبه نخست المپیادها و برگزیدگان جشنواره‌های علمی و دانشجویی معتبر تقدیر شد.
لوح تقدیر این دانشجویان از سوی جمعی از خیرین و اساتید از جمله دکتر فضلی و دکتر سزاوار به آن‌ها اهدا گردید.
گفتنی است بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سال ۹۳ با حضور اعضای هیئت موسس در راستای بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین، تشویق و ترغیب توانگران و نیک‌اندیشان برای تقویت و گسترش زیرساخت‌های دانشگاه تهران، با همت جمعی از خیرین نیک‌اندیش و دانش‌آموختگان نیکخواه دانشگاه تهران به منظور حمایت از اهداف و مأموریت‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دانشگاه راه‌اندازی شد.