“شرکت پاکان پلاستکار” در راستای بهره‌گیری از فناوری نانو و افزایش کیفیت محصولات خود، زیر نظر ستاد فناوری های نوین نانو با “شرکت آریا پلیمر پیشگام” قرارداد همکاری سه جانبه امضا کرد.
مراسم امضای این قرارداد، بیستم مهر ۹۸ در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو با حضور مهندس مالمیر مدیرعامل شرکت پاکان پلاستکار و دکتر علی آبادی مدیرعامل شرکت آریا پلیمر پیشگام برگزار شد.
با توجه به درخواست افزایش کیفیت در بطری‌های تولید شده با مواد پایه پلی پروپیلن از طرف شرکت پاکان پلاستکار به ستاد فناوری نانو در سال گذشته، پروژه‌ای در ستاد نانو مبنی بر انجام این مهم در دستور کار قرار گرفت و شرکت آریا پلیمر پیشگام طرحی ارائه نمود که بر اساس آن با استفاده از مواد نانویی به صورت مستربچ، مشکل شکنندگی بطری های پلی پروپیلنی در فصول سرد سال مرتفع گردد.
پس از چندین بار نمونه زنی و بهینه‌سازی فرمول، در نهایت امکان استفاده از محصول شرکت آریا پلیمر فراهم گردید و در سال جدید به واسطه ستاد اجرایی نانو، عقد قرارداد همکاری میان دو شرکت منعقد شد.
گفتنی است شرکت پاکان پلاستکار که پیشگام در استفاده از فناوری‌های روز می‌باشد استفاده از فناوری نانو را در دستور کار خود قرار داده و تولید محصولات جدیدی را نوید می‌دهد.