مراسم روز جهانی عصای سفید صبح روز سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ با حمایت شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ و ماسترفوده در مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی برگزار شد.
در این مراسم که تماما با اجرا و همیاری مربیان و دانش آموزان نابینا و کم‌بینا برگزار شد، هدایایی که از سوی شرکت ماسترفوده در نظر گرفته شده بود در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.
با توجه به نیاز عزیزان نابینا، اسپیکر، فلش و پک دندان‌یار (ویژه کلینیک دندان‌پزشکی بایودنتیست) به ایشان اهدا شد.
همچنین دانش‌آموزان این مرکز از سوی ماسترفوده پذیرایی شدند و کیک بینگو،‌ هات چاکلت اکشن و آدامس بایودنت در اختیار آنها قرار گرفت.
در بخشی از این مراسم سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید بیان داشت: شعار برند بایودنت این است که همیشه لبخند بزنید. با توجه به این شعار و با نگاه به قشر توانمند نابینایان ماسترفوده این شعار را با خط بریل روی بسته‌های آدامس حک کرد.
لازم به ذکر است خیریه استاد حاج محمد کریم فضلی، بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، با این مجتمع ارتباطی مستمر دارد و به آن‌ها یاری می‌رساند.
دانش‌آموزان این مدرسه دانش‌آموزانی موفق و توانمند هستند به گونه‌ای که ۱۷ نفر از آن‌ها هم‌اکنون در دانشگاه دولتی درس می‌خوانند و ۵ نفر دانشجوی دانشگاه تهران هستند. دانش‌آموزان بسیاری نیز از این مدرسه در دیگر دانشگاه‌های کشور در حال تحصیلند.