شرکت ستاره طلایی سینا با حضور مدیران و مشتریان فرانچایز فروشگاه‌های سراسری سورنا، جشن و همایش عبور از مرز ۵۰۰ فروشگاه فرانچایز را روز سه‌شنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۸ در سالن گرند‌هال هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر مهمان برگزار شد، مهندس قارداشی نایب رئیس شرکت ستاره طلایی سینا ضمن خوشامدگویی به مهمانان و معرفی خود و شرکت، ماموریت و چشم انداز فروشگاه‌های سراسری سورنا را تشریح نمود.

مهندس قارداشی در ادامه به بیان عملکرد این مجموعه و فعالیت‌های انجام شده در فروشگاه‌های سراسری سورنا در دو بخش اقدامات خدماتی مانند تابلو سردرب و سیستم‌های فروشگاهی و غیره و اقدامات تبلیغاتی مانند نصب سایه‌بان، تابلوهای تبلیغاتی داخل فروشگاه‌ها، مش‌های روی شیشه و غیره پرداخت.

در ادامه دکتر سزاوار مدیرعامل گروه مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه بیان داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای امروز تحولاتی جدی را در عرصه‌ی بازار‌های داخلی و جهانی ایجاد کرده است.

دکتر سزاوار اظهار داشت: ما بر این باور هستیم که حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدامی مثبت در جهت رونق اقتصاد و افزایش نرخ اشتغال محسوب می‌شود.

وی افزود: تجمع سوپرمارکت‌ها اقدام خوبی است و ما باید این فرهنگ را حفظ نماییم و در جهت ترویج و تبلیغ آن به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.

دکتر سزاوار ادامه داد: معیشت جامعه برای ما مهم است و ما باید کمک کنیم تا مردم به بهترین شکل ممکن از ما رضایت داشته باشند.

در ادامه مراسم مراسم پس از ایراد سخنرانی و جشن، کیک همایش توسط صاحبان اولین فرانچایز و ۵۰۲ فروشگاه بریده شد.

همچنین در این جشن تقلید صدا و هنرنمایی‌های طنز و جذاب حسن ریوندی باعث انبساط خاطر حاضران گردید.

در این مراسم برخی از مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ و همچنین مدیران ارشد تامین‌کننده‌های مهم در حوزه صنعت و تولید کشور حضور داشتند.

همچنین واحد ارتباط با مشتری این شرکت با حضور از ابتدای مراسم به جمع آوری پیشنهادات و انتقادات مشتریان پرداخت.

شرکت ستاره طلایی سینا قصد دارد تا ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و استفاده ازظرفیت‌های موجود تا پایان سال ۱۴۰۴ تعداد فروشگاه‌های سورنا را تا ۱۵۰۰۰ فروشگاه افزایش دهد.