آیین‌ کلنگ‌زنی ‌احداث ‌۱۷۵‌ واحد مسکونی در ‌‌‌مناطق‌ آسیب‌دیده از سیل‌‌ استان خوزستان ‌با‌ مشارکت گروه ‌صنعتی ‌گلرنگ ‌و‌ کمیته ‌امداد امام ‌خمینی (ره) ‌استان ‌خوزستان، روز چهارشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ‌در ‌روستای ابومشیلش، ‌واقع ‌در ‌جنوب ‌شهرستان‌ کارون برگزار شد.
از این تعداد ۲۳ ‌واحد ‌در ‌روستای ابومشیلش ساخته می‌شود و دیگر واحدها در نقاط دیگر استان خوزستان ساخته خواهد شد.
در این مراسم که با حضور ‌نمایندگان گروه صنعتی‌ گلرنگ ‌و جمعی از مسئولین استان خوزستان و ‌اهالی روستا ‌برگزار ‌شد، حاج آقا قهرمانی مشاور مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در‌خصوص‌ ‌چگونگی‌ آغاز ‌این پروژه و ‌زمان ‌پایان‌ آن‌ ‌سخن‌ گفت.
گفتنی است گروه صنعتی گلرنگ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق آسیب‌دیده از سیل ۵۲۵ واحد مسکونی می‌سازد که ۱۷۵ واحد از این تعداد در استان لرستان، ۱۷۵ واحد در استان خوزستان و ۱۷۵ واحد در استان گلستان ساخته خواهد شد.
امید می‌رود قبل از پایان سال ۱۳۹۸ همه این واحدها به بهره‌برداری برسد و این هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل، عید نوروز امسال را در خانه‌های خود جشن بگیرند.
گفتنی است گروه صنعتی گلرنگ در آغاز سال کاری ۱۳۹۸ از کمک ۱۵ میلیارد تومانی این گروه به آسیب‌دیدگان سیل خبر داد و و ساخت این خانه‌ها در راستای همین یاری‌رسانی است.