گروهی از پسران دانش‌آموز ممتاز و پژوهشگر منطقه ۱۵ آموزش و پرورش تهران، در قالب طرح «همسفر با صنعت ایرانی» روز یک‌شنبه ۱۳ مرداد ماه ۹۸ از کارخانه ماسترفوده واقع در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.
در طول این سفر که به همت روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ انجام شد این دانش‌آموزان که از سوی پژوهش‌سرای ابن سینا معرفی شده‌اند، تشویق شدند آدامس ایرانی و آدامس خارجی را با هم مقایسه کنند و مزیت‌ها و معایبشان را برشمرند.


همچنین در زمینه حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید به این پرسش پاسخ دهند که: حمایت از تولید ملی چه اتفاقی می‌تواند برای کشورمان رقم بزند.
در این ارتباط از سوی روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ هدیه‌ای به بهترین پاسخ‌ها اهدا خواهد شد.
در ادامه مهندس شهرام معدن شکاف رئیس کارخانه ضمن همراهی این دانش‌آموزان در خطوط تولید درباره اصول فنی تولید و بهداشت محیط توضیحاتی را ارایه داد.
همچنین این نوجوانان پژوهشگر در کارگاهی با تدریس مهندس همتی مدیر واحد تحقیق و توسعه ماسترفوده شرکت کردند و درباره طعم‌های مختلف آدامس ایده‌پردازی نمودند.
در این کارگاه مدیر واحد تحقیق و توسعه ماسترفوده از این نوجوانان پژوهشگر که تا کنون بیش از ۶۰ ثبت اختراع در پژوهش‌سرا داشته‌اند خواست برای تهیه رنگ طبیعی و اسانس ایده‌پردازی کنند.
مهندس همتی تاکید کرد ایده‌های موثر به نام خود بچه‌ها مورد حمایت و استفاده قرار می‌گیرد.
اهدای بسته هدیه و صرف ناهار پایان بخش این دیدار بود.