مراسم رونمایی از سبد محصولات برند اکشن به دعوت شرکت صنایع غذایی ماسترفوده در روز جمعه 28 تیرماه 98 در سالن امیران هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران ارشد، رؤسا و تیم فروش شعب شرکت گلرنگ‌پخش نماینده انحصاری پخش مویرگی محصولات برند اکشن در ایران برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم، مهندس کریمی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی ماسترفوده ضمن خوش‌آمدگویی و بیان خیر مقدم به میهمانان مراسم، نقش و اهمیت همدلی و هماهنگی بین شرکت تولیدی و شرکت پخش را بسیار مهم ارزیابی کرد و اهمیت انتخاب شرکت گلرنگ‌پخش به عنوان نماینده انحصاری پخش مویرگی محصولات اکشن در ایران را به دلیل حضور مدیران و همکاران توانمند و همراه این شرکت عنوان نمود.
مهندس کریمی تاکید کرد: زمانی افزایش فروش دو برابری محصولات اکشن برای ما دلچسب خواهد بود که فروش سایر محصولات سبد گلرنگ‌پخش حداقل سه برابر شده باشد.

برگزاری مراسم رونمایی از سند محصولات برند اکشن

سپس دکتر ابراهیمی رئیس هیئت مدیره شرکت گلرنگ‌پخش بر روی سن حاضر شد. دکتر ابراهیمی با برشمردن اهمیت نقش و ارزش منابع انسانی حاضر در شرکت گلرنگ‌پخش به عنوان سرمایه‌های اصلی و توان رقابتی شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌های پخش در ایران، از زحمات این عزیزان قدردانی نمود و برگزاری چنین مراسم‌هایی را عامل ایجاد هم‌افزایی بین تولید و پخش عنوان کرد.
سخنران بعدی مراسم مهندس شاملی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت گلرنگ‌پخش، از هدفگذاری این شرکت برای رشد فروش محصولات برند اکشن خبر داد.
مهندس شاملی تعاملات ایجاد شده با شرکت صنایع غذایی ماسترفوده را از جمله نقاط قوت این همکاری دانست و اشاره کرد این تعاملات ما را در رسیدن به اهداف تعیین شده کمک نموده و نیروی اجرایی ما را تقویت می‌نماید.
در پایان این مراسم همکاران دو شرکت جهت تحقق نتایجی متناسب با شان گروه معظم صنعتی گلرنگ هم‌قسم شدند.