برند اکتیو سافت و لندی اسپانسر چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور در دانشگاه الزهرا شدند.
برند «اکتیو سافت» از شرکت پدیده شیمی قرن (تولیدکننده انواع محصولات بهداشت فردی) و برند «لندی» از شرکت سپهرپلاستیک پدیده (تولیدکننده انواع محصولات سلولوزی و پلیمری)، در راستای حمایت از بهداشت و سلامت دانشجویان، اسپانسر چهارمین دوره رقابت‌های ورزشی بانوان دانشجوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دانشگاه الزهرا شدند.
این المپیاد ورزشی در رشته‌های والیبال ۴ نفره، بسکتبال ۳ نفره، فریز بی، هفت‌سنگ، طناب‌زنی، آمادگی جسمانی، هند پلو، دارت و فوتسال گل‌کوچک، به میزبانی دانشگاه الزهرا از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌گردد.
بیش از ۱۳۰۰ دانشجو از دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور در این المپیاد همگانی ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان زمان ثبت‌نام به ۲هزار دانشجو افزایش یابد.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مدیران ارشد وزارت علوم و دانشگاه الزهرا، روز پنج‌شنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.