خبرگزاری مهر ـ ۷ خرداد ۱۳۹۸

گروه صنعتی گلرنگ در آغاز سال کاری ۱۳۹۸ از کمک ۱۵ میلیارد تومانی این گروه به آسیب‌دیدگان سیل خبر داد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این کمک‌ها با شناسایی نیازهای هم وطنان آسیب دیده از سیل برنامه ریزی شده و به مرور در اختیار آنها قرار می‌گیرد، از جمله در فروردین‌ماه امسال، گروه صنعتی گلرنگ با همیاری جمعیت هلال احمر ۲۰ هزار بسته‌ی غذایی و بهداشتی در بین هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در استان‌های لرستان و خوزستان توزیع کرد.
بسته‌ی غذایی شامل اقلامی چون تن ماهی، چای، خرما، عدس، کیک، روغن سرخ‌کردنی و رب بود و بسته‌ی بهداشتی اقلامی چون پوشک بچه، دستمال کاغذی، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپو، پودر لباسشویی دستی و کیسه زباله را شامل می‌شد.
این بسته‌ها نسبت به جمعیت هر منطقه و اطلاعات جمع‌آوری شده توزیع شد، از این رو اقلام دیگری نیز غیر از تولیدات گروه صنعتی گلرنگ، از جمله ۱۰۰۰ عدد پشه‌بند برای هم‌وطنان خوزستانی در کنار این بسته‌ها اهدا شد.
همچنین در ماه اردیبهشت، گروه صنعتی گلرنگ به برکت نام مولای متقیان علی (ع) ۱۱۰ تخته فرش ۱۲ متری در محلات سیل‌زده‌ی شهرهای جویبار، کیاکلا، سوادکوه، میاندرود و نکا واقع در استان مازندران توزیع کرد.
این فرش‌ها روز سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و بهزیستی استان مازندران در میان مردم آسیب‌دیده از سیل توزیع شد.
کمک‌های گروه صنعتی گلرنگ به مناطق آسیب دیده از سیل همچنان با برنامه‌ریزی و شناسایی نیازها ادامه دارد.

خبر مهر را این‌جا ببینید.