دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز دوشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ از تعدادی کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.
در این بازدید، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با همکاران کارخانه شماره ۱ صنعت غذایی کورش، کارخانه‌ داروسازی آرین سلامت سینا، کارخانه‌ صنایع سلولزی ماریناسان، کارخانه صنایع الکترونیک گلرنگ و همکاران شرکت گلرنگ‌ترابر چهره به چهره دیدار کرد.
دکتر فضلی، علاوه بر قدردانی از زحمات همکارانمان در کارخانجات اشتهارد، در سال‌های گذشته، پیشاپیش از زحمات آن‌ها در سال 98 و سال‌های آتی تشکر کرد و بیان داشت: دیدار تک تک شما عزیزان همیشه برای ما مغتنم هست. لحظاتی که همراه با شما عزیزان می‌گذرد بسیار لذت بخش است، مخصوصا وقتی این همه انرژی را در چهره شما می‌بینیم و این همه همدلی را مشاهده می‌کنیم.
دکتر فضلی در حین بازدید ابراز داشت: از همکاران می‌خواهم نظرات، انتقادات، گلایه‌ها و هر نکته‌ای که در ذهن دارند، بیان کنند، زیرا ما همه اعضای یک خانواده‌ی همدل و پرانرژی هستیم.


همکاران نیز در کارخانجات مختلف مسائل گوناگونی را با دکتر فضلی در میان گذاشتند و پاسخ دریافت کردند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: انجام اموری مانند کمک به همکاران عزیز برای خانه‌دار شدن یا اهدای سهام همواره برای ما لذت‌بخش بوده است. در این بین همیشه مد نظر داریم به گونه‌ای این امور انجام شود که به هیچ وجه تبعیضی وجود نداشته باشد و از نظر امور مالی نیز به اندازه‌ی حتی یک روز، تاخیر یا خلل در پرداخت حقوق و مزایای همکاران صورت نگیرد.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: در هر حرکت، پشتوانه‌ها را طوری فراهم می‌کنیم که مشکلی برای خانواده بزرگ صنعتی‌مان به وجود نیاید.
دکتر فضلی در زمینه مسکن همکاران اعلام کرد: در زمینه‌ی خانه‌دار شدن همکاران اولویت ما در حال حاضر همکارانی هستند که بیش از 12 سال است در گروه صنعتی گلرنگ مشغول به فعالیتند. اما به محض آن که شرایط مهیا شود، آماده هستیم برای همکارانی که سنوات کمتری دارند، در این زمینه اقدام کنیم.
دکتر فضلی با اشاره به این موضوع که شرکت‌های صنعت غذایی کورش و ماریناسان از دیگر شرکت‌هایی هستند که در آینده‌ی نزدیک وارد بورس می‌شوند، اظهار داشت: با عشق، مشکلات پیش رو را از سر راه برداشتیم تا سهام افق کوروش به همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان تعلق گرفت. امیدواریم بتوانیم همکاران را از سهام دیگر شرکت‌های گروه که وارد بورس می‌شوند نیز بهره‌مند کنیم. در این زمینه یقینا اولویت با خود همکاران شاغل در این شرکت‌هاست. من به همکاران دیگری نیز که قصد سرمایه‌گذاری دارند پیشنهاد می‌کنم از سهام شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ خریداری کنند.
دکتر فضلی در کارخانه شرکت صنعت غذایی کورش از بهره‌وری و ذخیره انرژی قدردانی کرد.
دکتر فضلی با تشکر از شرکت صنعت غذایی کورش به عنوان پربازده‌ترین شرکت گروه صنعتی گلرنگ، ابراز امیداواری کرد اولین شرکت گروه صنعتی گلرنگ که به Microsoft ERP مجهز خواهد شد صنعت غذایی کورش باشد.
دکتر ابراهیمی نیز در این دیدار بیان داشت: فرهنگ بهره‌وری در این شرکت به خوبی در تمام قسمت‌ها ساری و جاری است و همکاران همواره به راه‌حل‌هایی برای بهره‌وری بیشتر دست می‌یابند.
گفتنی است در این دیدار طرح ساخت مرکز توسعه 350 تنی تصفیه روغن توسط دکتر فضلی کلنگ زده شد.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در بازدید از شرکت آرین سلامت سینا بیان داشت: زحمات شما سبب شد امروز آرین سلامت سینا یکی از شرکت‌های موفق رهسپار تعالی در سطح جهانی باشد.
دکتر فضلی ادامه داد: آرین سلامت سینا خوب شروع کرده است. در ادامه، به دلیل توانمندی‌های همکاران این شرکت، انتظارمان از آن روز به روز بیشتر می‌شود. سهم بازار بیشتری در ایران در انتظار شماست و انتظار می‌رود حضور در بازارهای بین‌المللی را به مرور تجربه کنید.
مهندس فاضلیان نیز بر توسعه کارخانجات دارویی در آینده نزدیک، در این دیدار تاکید کرد.
دکتر فضلی از حضور همکاران گلرنگ ترابر در ایام نوروز تشکر کرد و گفت: حضور شما در ایام نوروز بسیار ارزشمند بود. انشاءالله نتایج این زحمات، نتایجی ویژه برای گلرنگ‌ترابر باشد.
دکتر فضلی در دیدار همکاران ماریناسان تاکید کرد: تولیدکنندگان داخلی رفیق ـ رقیب ما هستند. ما حتی به آن‌ها یاری می‌رسانیم. تلاش ما بر این است که در زمینه‌ی محصولات سلولزی از رقبای خارجی سهم بگیریم.
در شرکت ماریناسان یکی از همکاران که از اهالی شهر معمولان بود، از دکتر فضلی بابت کمک 15 میلیارد تومانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل قدردانی کرد. دکتر فضلی در گفت‌وگو با این همکار بیان داشت: مشکل هم‌وطنان ما، مشکل ماست. خیلی ارزشمند است که همکاران با وجود مشکلاتی که خودشان در زندگی دارند، به فکر هم‌میهنانمان هستند.
دکتر فضلی هم‌چنین از از زحمات همکارانمان در کارخانه صنایع الکترونیک گلرنگ قدردانی کرد.