دکتر مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ از دفتر مرکزی افق کوروش بازدید کردند.
در این بازدید که با همراهی دکتر ابراهیمی، دکتر گودرزی، مهندس فخریان و جمعی از مدیران صورت گرفت، دکتر فضلی با همکاران دفتر مرکزی افق کوروش دیدار کرد و بیان داشت: خوشحالم که امروز چهره به چهره با شما دیدار می‌کنم و فرصت را غنیمت می‌شمرم و تشکر می‌کنم از تمام محبت‌های صادقانه و خالصانه‌ای که تک تک شما عزیزان در سال 97 کشیده‌اید. همین طور قدردانی می‌کنم از بابت تمام زحماتی که در سال 98 و سال‌های آتی خواهید کشید.
دکتر فضلی اظهار داشت: دیدار همکاران عزیز همیشه برای ما مغتنم است، اما خوشبختانه تعداد همکاران در گروه صنعتی گلرنگ افزایش چشمگیری داشته و فرصت دیدار با تمام همکاران را، با وجود علاقه‌ی وافر، در اختیار نداریم.


یکی از همکاران افق کوروش از دکتر فضلی بابت اختصاص سهام به همه اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ تشکر کرد و گفت: من در شرکت دیگری این هدیه را سراغ نداشتم، زیرا اغلب برای صاحبان سرمایه پرداخت‌های غیر معمول سخت است.
دکتر فضلی در پاسخ این همکار بیان داشت: برای ما اصلا سخت نبود و این سهام را با لذت و شعف پرداخت کردیم چون عمیقا معتقدیم همه عضو یک خانواده هستیم و وقتی کسی کاری را برای خواهرها و برادرهایش انجام می‌دهد، با شوق انجام می‌دهد و لذت می‌برد.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: جای قدردانی دارد که با تلاش شما عزیزان سال گذشته افق کوروش بسیار مقتدرانه وارد بورس شد و تمامی همکاران در گروه صنعتی گلرنگ از ثمرات این مزیت بهره‌مند شدند.
دکتر فضلی ادامه داد: افق کوروش همواره پیشتاز بوده است. در بورس نیز بسیار مقتدرانه وارد شد و در عرضه اولیه رکورد شکست. امیدواریم این شرکت همیشه نگین درخشانی در بورس باشد و روز به روز با وجود شما عزیزان بیشتر بدرخشد.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ افزود: قطعا با توجه به این که هر روز تجربه بیشتری کسب می‌کنید، توانمندی شما افزایش می‌یابد و یقینا در سال 98 و سال‌های بعد شاهد شرایط خیلی بهتری در افق کوروش خواهیم بود.
دکتر فضلی خاطرنشان ساخت: همکاران پرانرژی و با انگیزه رسیدن به اهداف ترسیم شده را تسهیل می‌کنند. ما اعتقاد داریم بزرگ‌ترین سرمایه ما سرمایه‌ی انسانی است و هیچ مجموعه‌ای سرمایه‌ای ارزشمندتر از سرمایه‌های انسانی ندارد. روزگاری اگر این حرف را می‌زدیم عده‌ای می‌گفتند چون سرمایه‌ی غیر انسانی شما کافی نیست این حرف را می‌زنید. آن روز این اعتقاد را داشتیم و امروز هم همین اعتقاد را داریم. امروز ثابت شده با وجود سرمایه‌های انسانی متعلق، متعصب و توانمند همه اهداف قابل دسترسی است.


یکی از همکاران نیز پیشنهاد داد همکاران فرانچایز نیز از همکاران گروه به حساب بیایند که با استقبال دکتر فضلی روبرو شد و در این باره بیان داشت: غیر از این نیست و آن‌ها نیز همکاران عزیز ما هستند.
دکتر فضلی ادامه داد: فرانچایز از دغدغه‌های فکری ما بود و الحمدلله خیلی خوشحالیم که به بهترین شکل در افق کوروش راه‌اندازی شد. با همت همکاران افق کوروش امروز 358 فروشگاه از مجموع فروشگاه‌های افق کوروش فرانچایز هستند. بعد از این نیز دست کم 80 درصد افزایش فروشگاه‌های افق کوروش از طریق فرانچایز خواهد بود.
دکتر فضلی در پایان تاکید کرد: افق کوروش تا کنون خوش درخشیده، مقبول جامعه بوده و با اقبال مردم روبرو شده است.