دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، روز سه شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ از کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در استان قزوین بازدید کردند.
در این بازدید، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با همکاران کارخانه شماره ۲ صنعت غذایی کورش، کارخانه‌ پاکشو ۴، کارخانه‌ پاکشو ۳، مجتمع ۱ پاکشو، کارخانه ماریناسان قزوین، انبار مرکزی پاکشو، مجتمع ۲ پاکشو، کارخانه‌ پاکان پلاستکار و کارخانه‌ ایراندار چهره به چهره دیدار کرد.
دکتر فضلی، با قدردانی از زحمات همکارانمان در کارخانجات قزوین، در تمامی سال‌های گذشته علی‌الخصوص سال ۹۷ بیان داشت: خدا را شکر که امروز سعادت یار شد و در حضور شما عزیزان هستیم. دیدار همکاران برای ما بسیار مهم، مغتنم و مسرت بخش است و همیشه بسیار‌ از آن انرژی می‌گیریم.


مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: برای من مهم است که هر ساله تک تک همکاران عزیز را از نزدیک ببینم اما با افزایش تعداد همکاران که در حال حاضر نزدیک به ۲۱ هزار نفر هستند این مهم وقت و امکانی را می‌طلبد که مقدور نیست.
دکتر فضلی در حین بازدید از همکاران می‌خواست نظرات و انتقادات خود را بیان دارند. مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در این باره در شرکت‌های مختلف تاکید می‌کرد: ما همه اعضای یک خانواده‌ایم. اگر مطلبی هست که می‌تواند به ارتقای توانایی خانواده کمک کند خوشحال می‌شویم بشنویم.
بسیاری از همکاران در شرکت‌های مختلف مسائل گوناگونی را با دکتر فضلی در میان گذاشتند و پاسخ دریافت کردند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در جمع همکاران کارخانجات قزوین بیان داشت: در گروه صنعتی گلرنگ به لطف حضرت حق این توان را داریم که به کشورمان خدمت کنیم. سرمایه‌گذاری‌ گروه در کشور هر ساله سبب ایجاد کسب و کار بیشتر می‌گردد که در جای خودش فوق‌العاده ارزشمند است، اما علاوه بر این در مواقعی نیز که وظیفه‌ی خود می‌دانیم اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم، با اطمینان خاطر این اقدامات را عملی می‌کنیم؛ مانند کاری که برای هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده از سیل انجام دادیم و ۱۵ میلیارد تومان با عشق پرداخت کردیم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: من این توانایی را نتیجه‌ی صمیمت‌، وفاق، همدلی‌، همت و حمیت شما همکاران عزیزم می‌دانم و از تک تک شما بسیار سپاسگزارم. این صمیمت و خلوص شماست که این چنین به مجموعه امکان یاری رساندن به هم‌وطنانمان را سبب شده است و من بسیار متشکرم از عرق و علاقه‌ای که نسبت به گروه صنعتی گلرنگ دارید.


دکتر فضلی تصریح کرد: سرمایه‌های انسانی ما که تک تک همکاران عزیزمان هستند، امروز الحمدلله عاشقانه مجموعه را دوست دارند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به اهمیت توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ادامه داد: سال 98 سالی است که در آن تصمیم داریم کیفیت توانمندی همکاران را ارتقا ببخشیم و در این زمینه اقدامات مناسبی از جمله آموزش همکاران صورت خواهد گرفت تا توانمندی این مجموعه، با وجود سرمایه‌های انسانی بزرگی که داریم، ارتقا یابد.
در این بازدید همکاران عزیزمان در شرکت‌های مختلف نسبت به اهدای سهام افق کوروش از سوی گروه صنعتی گلرنگ ابراز قدردانی کردند. مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در این باره ابراز داشت: مشکلاتی بر سر راه تخصیص سهام به همکاران وجود داشت اما به دلیل تعلق خاطری که به اعضای خانواده‌ی خود در گروه صنعتی گلرنگ داریم، با پیگیری، این مشکلات را از سر راه برداشتیم و سهام به همکاران عزیز و خانواده‌های محترمشان تعلق گرفت و تعداد ۱۱۰ سهم به نیت نام مبارک مولا متقیان (ع) به خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ تخصیص یافت.
دکتر فضلی با اشاره به این موضوع که تعداد زیادی از همکاران، روزهای زیادی از تعطیلات را (به ویژه در بعضی از شرکت‌ها از روز دوم فرودین) در محل کار حاضر شده‌اند، ضمن تشکر از آن‌ها ابراز داشت: خیلی خوشحالم که چنین همکارانی دارم. همکارانی که با تفکری عمیق موضوعات را تجزیه و تحلیل می‌کنند و می‌دانند انجام هر کار در زمان خاص خودش چقدر اهمیت دارد. این حضور، یک شناخت بسیار عالی را می‌طلبد. زحماتی که شما می‌کشید، علی‌الخصوص زحمات شما در ایام تعطیل، نشان از عشق و علاقه و عمق تعلق شما به مجموعه دارد. به این ترتیب است که گروه صنعتی گلرنگ با وجود تمام مشکلات و موانع، امروز نه تنها قادر است اعضای خانواده‌ی خود را حمایت کند، بلکه در مواقع ضروری مانند سیل اخیر به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده می‌شتابد.
دکتر فضلی در دیدار از کارخانه شماره ۲ صنعت غذایی کورش، دستگاه اتوماسیون کارتونینگ برای بسته‌بندی روغن‌های خوراکی را افتتاح کرد.
طراحی، ساخت قطعات، نصب و راه‌اندازی این دستگاه، به طور کامل توسط همکاران ما در صنعت غذایی کورش صورت گرفته که سبب کاهش خروج ارز از کشور و بهره‌وری قابل ملاحظه‌ای شده است.


دکتر فضلی پس از شنیدن توضیحات مهندسان شرکت صنعت غذایی کورش درباره دستگاه اتوماسیون کارتونینگ بیان داشت: آفرین بر شما! واقعا لذت‌بخش است. یقینا برای این کار زیبا، پاداش دریافت کرده‌اید. این پاداش مادی شماست اما پاداش معنوی این کار به مراتب ارزشمندتر و ماندگارتر است. این کار شما سبب ارتقای سلامت همکاران عزیزمان شده که امری بسیار مهم برای ما در خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ محسوب می‌شود. در کنار این مولفه که مهم‌ترین مولفه است، شما افزایش تولید، افزایش ظرفیت بسته‌بندی و بهره‌وری در قیمت تمام شده را نیز موجب شده‌اید که همگی بسیار ارزشمند است.
دکتر سزاوار، مدیر عامل مهد سرمایه‌گذاری خاورمیانه نیز در این دیدار، با تشکر از حضور دکتر فضلی در کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ در استان قزوین از همکاران خواست در شرایط حساس فعلی، مصمم و خالصانه تمام توانشان را برای خدمت به میهن به کار گیرند.
دکتر سزاوار گفت: در این شرایط، تمام توانتان را در کنار مجموعه‌ای بگذارید که قلبش برای شما می‌تپد و به رفاه تک تک اعضای خانواده‌ی خود می‌اندیشد.
دکتر ابراهیمی رئیس هیات مدیره صنعت غذایی کورش نیز از حضور و بازدید دکتر فضلی تشکر کرد و روزهای درخشانی را در این شرکت نوید داد.
دکتر ابراهیمی اظهار داشت: همدلی در تمام مجموعه‌ی صنعت غذایی کورش به بهترین نحو وجود دارد. اگر مشکلی در یک کارخانه وجود داشته باشد، عزیزان کارخانه‌ی دیگری به یاری آن‌ها می‌شتابند.