گروه صنعتی گلرنگ با همیاری جمعیت هلال احمر 20 هزار بسته‌ی غذایی و بهداشتی در بین هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در استان‌های لرستان و خوزستان توزیع می‌کند.
این بسته‌ها نسبت به جمعیت هر منطقه و اطلاعات جمع‌آوری شده توزیع می‌شود.
هم‌اکنون گروه صنعتی گلرنگ در حال توزیع 8000 بسته (4000 بسته‌ی غذایی و 4000 بسته‌ی بهداشتی) در بین آسیب‌دیدگان از سیل در لرستان است.
12000 بسته نیز نهایتا تا پایان روز دوشنبه 26 فروردین ماه دراختیار هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان قرار می‌گیرد.
بسته‌ی غذایی شامل اقلامی چون تن ماهی، چای، خرما، عدس، کیک، روغن سرخ‌کردنی و رب است و بسته‌ی بهداشتی اقلامی چون پوشک بچه، دستمال کاغذی، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپو، پودر لباسشویی دستی و کیسه زباله را شامل می‌شود.
لازم به ذکر است تیم گروه صنعتی گلرنگ هم‌اکنون در مناطق سیل‌زده حضور دارد و نیازهای هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل را به منظور برنامه‌ریزی‌های آتی رصد می‌کند.
گفتنی است دکتر مهدی فضلی، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در همایش آغاز سال کاری گروه صنعتی گلرنگ از کمک ۱۵ میلیارد تومانی این گروه صنعتی به آسیب‌دیدگان سیل خبر داد.

انعکاس کمک 15 میلیارد تومانی گروه صنعتی گلرنگ به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در رسانه‌ها

کمک 15 میلیارد تومانی گروه صنعتی گلرنگ به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در رسانه‌ها منعکس شد و گزارش این کمک‌رسانی، اغلب با شرح و تفصیل و گاهی گذرا، از سوی پایگاه‌هایی چون خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری موج، خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، پایگاه خبری تحلیلی کارونی‌ها، پایگاه خبری تجارت طلایی، پایگاه خبری شاپورخواست و سایت خبری پدیده جنوب منتشر گردید.

در ادامه لینک اخبار منتشر شده، مشاهده می‌شود:

خبرگزاری موج

پایگاه خبری شاپورخواست

خبرگزاری ایرنا

سایت خبری پدیده جنوب

پایگاه خبری تحلیلی کارونی‌ها

خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان

پایگاه خبری تجارت طلایی