همایش آغاز سال کاری گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر فضلی، دکتر مریم فضلی، معاونین و مدیران گروه در سالن اصلی هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
دکتر فضلی در این همایش که روز شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات همکاران در سال‌های گذشته به ویژه سال ۹۷ بیان داشت: امیدوارم سال جدید، سالی پر از موفقیت، سلامتی و همه‌ی خوبی‌ها برای تک تک شما همکاران و خانواده‌های محترم باشد.
دکتر فضلی ادامه داد: همچنین جا دارد از همکارانی که در خارج از کشور در ایام تعطیل مشغول کار و فعالیت بودند، همین طور همکارانی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر شرکت‌ها تعطیلات اندکی در ایام نوروز داشتند به طور ویژه تشکر کنم.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در این مراسم با اشاره به اندوه هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل بیان داشت: در آغاز سال نو، شاهد حوادث تلخی بودیم که دل همه‌ی ما را رنجاند. سیل، استان‌هایی از کشورمان را درگیر کرد و خیلی از هم‌وطنانمان امروز به شدت دچار مشکلند. لازم است به سرعت برای تسکین آلام هم‌میهنان عزیزمان اقدام کنیم. با مدیران عامل شرکت‌ها صحبت کردیم و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محصولات مورد نیاز و ضروری آسیب‌دیدگان برای کمک به این عزیزان در نظر گرفته شد. از کمک‌های نقدی همکاران عزیزمان نیز استقبال می‌کنیم و از آنچه در توان داشته باشیم کوتاهی نخواهیم کرد.


دکتر فضلی ادامه داد: ضایعه‌ی دیگر از دست دادن دو تن از همکارانمان در ایام عید بود. آقای مرتضی رمضانیان از همکاران پیشکسوت و مهندس کنگاوری از همکاران بسیار پر تلاش ما. روحشان شاد و یادشان گرامی.
دکتر فضلی سپس در بحث اشتغال ابراز داشت: در سال گذشته بیش از سه‌هزار نفر به همکارانمان اضافه شد. اشتغال برای ما بسیار مهم است، تا آن جا که خیال ما آسوده باشد که هیچ خطری برای همکاران فعلی ایجاد نخواهد شد. از این رو درصدد نیستیم که به هر طریق ممکن اشتغال را افزایش دهیم. این موضوع هیچ گاه مدنظر حاج آقا نیز نبوده است. همیشه در کنار کیفیت به دنبال کمیت بوده‌ایم و به اشتغال پایا و پویا اعتقاد داشته‌ایم.
دکتر فضلی افزود: مانند سال قبل، ما شاخص‌های سنجشی در نظر گرفته‌ایم تا شرکت‌ها سنجیده شوند. صنعت غذایی کورش، گروه صنعتی پاکشو و افق کوروش برمبنای این شاخص‌ها که میزان فروش، میزان سود، سهم بازار و صادرات از جمله‌ی آن‌هاست سه شرکت برتر گروه صنعتی گلرنگ شناخته شدند.
دکتر فضلی اضافه کرد: شرکت‌هایی با بیشترین میزان رشد نیز عبارتند از: ایراندار و آریان سلامت سینا. شرکت آلتونا نیز بیشترین فعالیت بین‌المللی را دارا بوده است.
دکتر فضلی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف و پیش‌بینی‌ها، باید بهره‌وری را در مجموعه بالا ببریم. بدین منظور امسال مصمم هستیم با یک حمیت جامع، سیستم‌ها و فرآیندها را ارتقا بخشیم و با همکاری ساب‌هلدینگ‌ها دقیقا اهداف را دنبال کنیم و از کارهای اضافی به شدت اجتناب نماییم.
دکتر فضلی ادامه داد: باید فعالیت‌های خارجی را بسیار بیشتر گسترش دهیم و برای این مهم نیازمند سیستم‌هایی بسیار چابک‌تر هستیم، زیرا بدون سیستم‌ها و فرایندهایی روان، مطمئن و کنترل‌کننده نمی‌توانیم بهره‌وری را به حد اعلا برسانیم و به اعدادی که مدنظر داریم، برسیم.
دکتر فضلی افزود: در این زمینه نباید تمام بار را به دوش ERP و گلرنگ‌سیستم بیندازیم. این موضوع نیازمند یک همدلی جمعی و تعاملی ویژه است.
دکتر فضلی با اشاره به اهمیت تعامل و همدلی بیان داشت: تعامل سبب می‌شود بتوانیم از فرصت‌های موجود در گروه صنعتی گلرنگ بیشترین استفاده و بهره را ببریم. متاسفانه گاهی در اذهان ما اولویت با بیرون از مجموعه است و تعامل حداکثری درون گروهی وجود ندارد.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ درباره حضور در بازارهای خارجی گفت: امروز افق کوروش، صنعت غذایی کورش و پاکشو در بازارهای خارجی حضور دارند و در آینده‌ی نزدیک گروه پدیده و ماسترفوده نیز حضور خواهند داشت. منتظر حضور سایر شرکت‌های گروه نیز هستیم.

در ادامه این مراسم میثاق‌نامه خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ قرائت گردید. در متن این میثاق‌نامه آمده است:
ما زنده از آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست …
ما خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ با استعانت از الطاف بیکران خداوند بزرگ، مشتاقانه تلاش می‌کنیم در سال جدید، همچون سال‌های گذشته رشدی پایدار و پویا در عرصه‌های کار و زندگی برای خود و کشور عزیزمان ایران اسلامی فراهم نماییم.
ما متعهد می‌شویم با سرلوحه قراردادن ارزش‌های گروه صنعتی گلرنگ و با توسعه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود و همکارانمان، مسیر پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر این خانواده را درنوردیم.
ما اعضاء خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ، براین باوریم که نوآوری، خیرخواهی، کسب و کار حرفه‌ای اخلاق‌مدار، مسئولیت‌پذیری، انسان‌دوستی، تعهد و صداقت، نظم و انضباط، کارآفرینی و کارآمدی، رمز موفقیت و پیشرفت ما در همه عرصه‌ها بوده و خواهد بود.
ما با همکاری و کار تیمی می‌کوشیم در ردیف شرکت‌های برتر دنیا قرار گرفته و مدیریت برتر ایرانی را به عنوان الگویی موفق در عرصه رقابت جهانی مطرح نماییم.
همه ما از صمیم قلب تعلق به خانواده گروه صنعتی گلرنگ را افتخاری بزرگ دانسته، خالصانه، صادقانه، همدل و همزبان برای تحقق اهداف و اعتلای خانواده صنعتی عزیزمان با تمام توان می‌کوشیم.
پخش فیلم دستاوردهای گروه صنعتی گلرنگ در سال ۹۷، کلیپ کمک‌رسانی گروه صنعتی گلرنگ به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه و خوانندگی سالار عقیلی از دیگر بخش‌های این مراسم بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
صرف شام پایان بخش این همایش به یاد ماندنی بود.