تندیس سیمین دو ستاره جایزه ملی استراتژی ایران (استراتگوس) و لوح سپاس پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به گروه صنعتی گلرنگ تعلق گرفت و این گروه صنعتی موفق شد بالاترین عنوان اختصاص یافته در این دوره را از آن خود کند.


در لوح سپاس این کنفرانس، با امضای دکتر علی دیواندری، رئیس کنفرانس خطاب به مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ آمده است: پیشرفت ایران بزرگ ره‌آورد اندیشه، توانمندی، تلاش و فعالیت‌های بزرگانی همچون جنابعالی است که علی‌رغم مسائل پیچیده، حساس و چندوجهی که در طی سالیان اخیر همه ابعاد کشور را دربرگرفته است، شجاعانه با شناسایی، ارزیابی و بهره‌برداری از فرصت‌های استراتژیک و مزیت‌های رقابتی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، نویدبخش توسعه پایدار و تعالی روزافزون ایران زمین هستید.
پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و به ریاست علی دیواندری از مدیران ارشد نظام بانکی و با مشارکت سازمان‌های دولتی و خصوصی، سه شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
در این کنفرانس که با حضور مدیران دولتی، بخش خصوصی، اساتید و متخصصین مدیریت استراتژیک برگزار شد جدیدترین رویکرد‌ها و مباحث مرتبط با تدوین، پیاده‌سازی و کنترل استراتژی مطرح گردید.