مراسم روز زن و روز تکریم از مقام و منزلت مادر در شرکت گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر فضلی، حاجیه خانم فضلی، دکتر مریم فضلی، جمعی از معاونان و مدیران ارشد و همکاران خانم شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، آریان تجارت شرق و گلرنگ سیستم صبح روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۹۷ برگزار شد.
در ابتدای این نشست صمیمانه، دکتر فضلی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن از بانوان همکار خواست تا نظرات خود را درباره مسائل زنان در گروه صنعتی گلرنگ عنوان دارند.
سرکار حاجیه خانم فضلی نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) عنوان داشت: من و حاج آقا تمام اعضای خانواده گلرنگ را اعضای خانواده خود می‌دانیم و به هر یک نفری که به ما اضافه می‌شود افتخار می‌کنیم.
دکتر مریم فضلی نیز در ادامه میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر را به تمامی همکاران تبریک گفت و از مقام حاجیه خانم فضلی به عنوان یک مادر و همسر نمونه تجلیل کرد.


بانوان حاضر در مراسم به اظهار نظر پرداختند و مواردی از جمله لزوم آموزش، پیشنهاد راه‌اندازی مرکز نگهداری کودکان در مجموعه، امکان استفاده از باشگاه ورزشی و لباس فرم را مطرح کردند.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ به همکاران خانم بیان داشت: خیلی دوست داریم این موارد همگی انجام شود و همه آن‌ها بررسی خواهد شد، اما باید در نظر داشته باشیم که شرایط، شرایط ویژه‌ای است و تمام سعی ما بر این است که در این شرایط غیر قابل پیش بینی و با توجه به سال دشواری که در پیش روست، خانواده بزرگ صنعتی‌مان را حفظ کنیم. در واقع اولویت ما این است که به هیچ وجه این خانواده به خطر نیفتد. از این رو از شما همکاران عزیز می‌خواهم با عملکرد بهره‌ور خود، زمینه‌ی امکان این طرح‌ها را به وجود آورید.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر مهری عبدالوند معاون منابع انسانی گروه صنعتی پاکشو بیان داشت: با افتخار به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ برای تمام بانوان حاضر در گروه آرزوی نشاط و انرژی و شادی دارم. زنان گروه صنعتی گلرنگ نشان دادند که می‌توانند چقدر قدرتمند و خلاق، در سازمان منشأ اثر باشند.
برش کیک توسط حاجیه خانم فضلی و اهدای هدایای روز زن به بانوان همکار، پایان بخش این مراسم بود.