سهام شرکت افق کوروش، با عنایت و نگاه ویژه مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، به اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ (شامل شخص همکار، همسر و فرزندان ایشان)، اهدا شد.
ضمن تشکر از هیئت مدیره و مدیران شرکت افق کوروش که زمینه عرضه سهام این شرکت را فراهم نمودند و سپاس و تقدیر از همراهی سهامداران محترم مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، به یاری خداوند عرضه اولیه سهام شرکت افق کوروش صورت پذیرفت و 110 سهم به اعضای خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ تخصیص داده شده و یا در حال تخصیص است.
گفتنی است، چنین اقداماتی، که نشان از توجه ویژه مدیریت ارشد مجموعه نسبت به ارتقای سطح کیفی زندگی همکاران دارد، نمایانگر آن است که در تمامی سطوح، حس حضور در یک خانواده بزرگ، بسیار عمیق و ریشه‌دار است.
همچنین خداوند بزرگ را شاکریم که در سایه عنایاتش، با بهره‌گیری از رهنمودهای بنیانگذار فرهیخته گروه، استاد حاج محمد کریم فضلی و با تلاش و پشتکار تک تک همکاران گرانقدرمان، این مجموعه توانسته است در مسیر توسعه و تعالی این مرز و بوم، پیشگام باشد و به سمت افق‌های جهانی، هر روز بیش از پیش گام بردارد.

لازم به توضیح است همکارانی از این هدیه بهره‌مند شده‌اند که حائز شرایط ذیل می‌باشند:
1. استخدام در هریک از شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، قبل از اول مهرماه سال 97 و همکاری در حال حاضر
2. ارائه اطلاعات صحیح و دقیق خود و اعضای خانواده در زمان مقرر و مطابق اطلاعیه‌های منابع انسانی
همچنین لازم است همکاران مشمول، مساعدت کامل را با واحدهای منابع انسانی تا انجام کلیه مراحل، مطابق مقررات خرید سهام داشته باشند.