بلندترین و طولانی‌ترین فاكتور خرید در فروشگاه زنجیره‌ای افق كوروش به چالش گذاشته شد و بلندترین فاكتور با 1252 ردیف كالایی و به طول 20 متر از استان خراسان رضوی توانست این ركورد را به نام خود ثبت كند.

به گزارش روابط عمومی شركت فروشگاه زنجیره‌ای افق كوروش، این شركت در سه روز پایانی آذرماه 97 با برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوانِ «به بلندای یلدا»، بلندترین و طولانی ترین فاكتور خرید را در بیش از یک هزار و صد شعبه این فروشگاه به چالش گذاشت.

شركت كنندگان برای شركت در این مسابقه  از 27 آذر لغایت 30 آذر ماه فرصت داشتند كه با مراجعه به شعب افق كوروش و تنوع در خرید از بین سه هزار قلم كالا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه افزایش دهند.

خریدِ اقلام متنوع بدون در نظر گرفتن ارزش ریالی كالاهای خریداری شده رمزِ طولانی شدن فاكتور خرید مشتریان در این مسابقه بوده است.

از بین 27 هزار کد فاکتور ارسالی به سامانه مسابقه «به بلندای یلدا» و از میان فاکتورهای بدون کالای مرجوعی، نفر اول این مسابقه، جناب آقای محمد فیروزآبادی از استان خراسان رضوی با فاكتور خرید به طول20 متر و دارای 1252 ردیف كالایی، ركورد بلندترین و طولانی ترین فاكتور را به نام خود ثبت كرد و برنده جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون تومان شد.

نفر دوم بلندترین و طولانی ترین فاكتور خرید سرکار خانم خورشید عسگری از استان تهران (اسلامشهر) با فاكتوری به طول 18 متر و 414 میلی متر و دارای 1136 ردیف كالایی برنده 10 میلیون تومان وجه نقد شد.

و سومین فاكتور بلند و طولانی خرید متعلق به جناب آقای امین بزرگ نیا از استان البرز با 1134 ردیف كالا و فاکتوری به طول 18 متر و 134 میلی متر به عنوان برنده 5 میلیون تومانی این مسابقه معرفی شد.

شایان توجه است كه مبلغ خرید نفر اول این مسابقه که دارای بلندترین فاکتور به طول 20 متر است، از مبلغ خرید نفر صد و بیست و سوم این مسابقه با 103 ردیف كالایی در فاکتور، پایین تر بوده است.

 

برای دیدن عکس‌های بیشتر اینجا را کلیک کنید.