وارد یک کمپین جذاب و متفاوت با 60 میلیون ریال جایزه شوید

هفته سوم نوامبر هفته جهانی کارآفرینی و بهترین فرصت است تا کارآفرینان این مرزو بوم را بهتر بشناسیم. به همین مناسب گروه صنعتی گلرنگ با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، کمپین کارآفرینان موفق ایرانی را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

کارآفرین به زبان ساده فردی است که با درک فرصت‌ها، شیوه‌ای نوین از محصولات یا خدمات را برای بازار فعلی و یا بازار جدید ارائه می‌دهد.

حالا با این تعریف، اگر شما یک کارآفرین ایرانی را در هر کجای ایران با هر اندازه کسب‌وکار می‌شناسید، با معرفی او در صفحه اینستاگرام خود در این کمپین شرکت کنید.

فقط لازم است در پست معرفی کارآفرین موفق موارد زیر را بنویسید و همراه با عکس مرتبط با همان کارآفرین و یا کسب و کار مرتبط با او در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

–  نام و نام خانوادگی

–  حوزه کسب‌وکار

–  به میزان خلاق بودن کسب و کار کارآفرین اشاره کنید.

–  میزان جدید بودن کسب‌وکار او را بنویسد.

–  رمز موفقیت کارآفرین از نگاه شما

–  استفاده از هشتگ #کارآفرینان_موفق_ایرانی

شرایط شرکت درقرعه‌کشی

–  ابتدا صفحه‌ی golrang.group را فالو کنید.

–   حالا عکس کارآفرین مورد نظر و یا کسب و کار مرتبط با او را همراه با متن معرفی (موارد اشاره شده در بالا ) در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

–  صفحه گروه صنعتی گلرنگ golrang.group را تگ و منشن کنید.

–  از هشتگ  #کارآفرینان_موفق_ایرانی  و #گروه_صنعتی_گلرنگ استفاده کنید.

–  افرادی که صفحه‌ی آن‌ها شخصی است (private) پس از انجام این مراحل لازم است، یک اسکرین شات از عکسی که در صفحه‌ی خود با تگ کردن پیج golrang.group به اشتراک گذاشته‌اند را از طریق دایرکت برای ما ارسال کنند. ( در این اسکرین شات باید با لمس تصویر، تگ بودن صفحه‌ی رسمی گروه صنعتی گلرنگ مشخص باشد.)

پ.ن: دوستانی که پیجشان عمومی (public) است از شانس  2برابر در قرعه کشی برخوردار خواهند بود

جوایز:

–  یک کارت هدیه به مبلغ 30 میلیون ریال

–  یک کارت هدیه به مبلغ 20 میلیون ریال

–  یک کارت هدیه به مبلغ 10 میلیون ریال

فرصت شرکت در کمپین:

28 آبان- 15 دی ماه