دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جریان بازدیدش از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری، از سایت تولید محصولات بیوتکنولوژیک شرکت «مایازیست فرایند»  بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که روز دوشنبه 9 مهر ماه صورت گرفت، وزیر علوم از بخش‌های پایلوت فناوری، نمایشگاه محصولات، فناوری‌ها و توانمندی‌های پژوهشگاه ژنتیک، اتاقک‌‌های رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان این پژوهشگاه دیدن نمود.

در جریان بازدید از شرکت مایازیست فرایند، استفاده از تجهیزات ساخت ایران در خط تولید این سایت علمی، مورد تشویق و تمجید وی قرار گرفت.

دکتر غلامی طی نشستی با رئیس، معاونین و مدیران گروه‌های علمی این پژوهشگاه ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای پژوهشگران اظهار کرد: خوشبختانه در بخش‌های مختلف پژوهشگاه ژنتیک، نمایشگاه تولیدات و محصولات علمی و شرکت‌های نمونه دانش‌بنیان پیشرفت‌های چشمگیری مشاهده شد و همه دیدیم که فعالیت‌های پژوهشگاه ژنتیک علاوه بر هدفمند بودن و رفع نیازهای جامعه در بسیاری از موارد اشتغال‌زا هم بوده است و در عرصه بین‌المللی نیز قابل تحسین است.

در این بازدید، دکتر مسعود شمس بخش، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و دکتر علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی را همراهی می‌نمودند.