سمینار ارزیابی عملكرد مدیران شعب در سال ٩٦ و ارائه عملكرد ٤ ماهه اول سال ٩٧ از روز چهارشنبه ٣١ مرداد تا روز جمعه ٢ شهریور ٩٧ در مجتمع تفریحی ورزشی چهار باغ با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل، معاون منابع انسانی و استراتژی گروه، معاونین و مدیران دفتر مركزی و شعب برگزار گردید.

در این سمینار که طبق برنامه زمان بندی شده در روز پنج شنبه اول شهریور ماه 97 راس ساعت 8:00 صبح با حضور دکتر ابراهیمی رئیس هیات مدیره، مهندس شاملی مدیر عامل و عضو هیات مدیره، دکتر صفری معاونت منابع انساني هلدينگ توسعه صنايع گلرنگ  و معاونین و مدیران برگزار گردید، پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود سازمانی گلرنگ و خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین، دکتر ابراهیمی به ارائه سخنرانی پرداخت.

دکتر ابراهیمی نخست توضیحاتی در خصوص قدمت فعالیت شرکت گلرنگ پخش و مدیران موفق این مجموعه و به کارگیری آنان در سایر بخش‌های گروه بیان داشت، آن گاه درباره‌ی موارد زیر نکات لازم را تشریح کرد: فراهم آوردن فضای بهتر، کمک و خدمت به هموطنان با توجه به شرایط عمومی کشور، استفاده بهینه از فرصت ها در شرایط سخت و تقویت ارتباط و تعامل با مشتریان و توضیح دادن مسائل و مشکلات برای مشتریان، تامین و تولید کالای به موقع برای نیاز مشتریان، افزایش پوشش مویرگی، مدیریت بهینه در خصوص توزیع کالای به موقع به مشتریان، استفاده از فرصت های پیش روی در راستای بهبود کیفیت کاری، ضرورت ادغام لاین سه در دو لاین دیگر در جهت مدیریت هزینه و فرصت قرار گرفتن کالاهای روغنی و غیر روغنی در کنار هم برای شرایط رقابتی آینده و حسن استفاده از آن در ارائه یک سبد کالای خوب.

معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم به مدیران بر اعتقاد به باورها و تقویت آن‌ها و توجه به پرورش ذهن و رسیدن به آنچه می‌تواند اتفاق بیفتد، تاکید کرد.

دکتر ابراهیمی در پایان از مدیران تشکر کرد و سعادت و موفقیت برای آنان آرزوی نمود.

در ادامه مهندس شاملی در خصوص کم و کیف عملکردی شعب، کسب رتبه اول فروش در گروه صنعتی گلرنگ، توجه به دو نکته مهم در خصوص رکورد فروش و رکورد وصول در ماه گذشته، انجام امور محوله و پیگیری آن در اولین فرصت ممکن و تحقق انتظارات شرکت، میزان فروش، بهینه سازی در سطح شعب، افزایش راندمان و بهره‌وری بیاناتی را ابراز داشت.

تاکید بر ویزیت واقعی، پیگیری معوقات سنواتی ، توضیح شرایط کاری فعلی و اهمیت موضوع فوق، تکرار مسایل و ماندگاری آن در ذهن در جهت استفاده از نتایج آن در عملکرد کاری و بهره وری فروشندگان از دیگر موارد ذکر شده از سوی مهندس شاملی بود.

در ادامه جلسه معاونین و مدیر شعب تهران در خصوص مدیریت هزینه ها، موضوع معوقات سنوات گذشته، پوشش کامل ویزیت، همدلی و انسجام و هم‌فکری موجود در واحدهای منتخب کاری شرکت، تقویت کار گروهی، اعتمادسازی و ضرورت آموزش در سطح فروشندگان توضیحاتی ارائه نمودند.

پس از آن گزارش ارزیابی عملکرد شعب توسط مهندس افشاری ارائه گردید و جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

در پایان مراسم در کسب رتبه 1 تا 3 در عملکرد سال96 به ترتیب از آقایان رضی، شاملی، کمالی مدیران شعب بوشهر، خوزستان و کرمان و همچنین کسب بالاترین میزان رشد در عملکرد سال 96 نسبت به 95 به ترتیب از آقایان پیری، بختیاری فرد، اولادی و شفیعی مدیران شعب گیلان، اصفهان، گرگان و ارومیه تقدیر به عمل آمد و پاداش های مدیران شعب در سال96 به حضور مدیران شعب تقدیم گردید.