کسب نشان بین‌المللی توث فرندلی توسط بایودنت

 

گردهمایی بنیاد Toothfriendly (توث فرندلی) سوئیس، یکی از معتبرترین بنیادهای بین‌المللی سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان، برگزار شد.

به گزارش روابط گروه صنعتی گلرنگ، طی این گردهمایی که با حضور نمایندگان بنیاد Toothfriendly (توث فرندلی) سوئیس برگزار شد، نشان توث فرندلی به برند بایودنت اعطا شد.

نشان این بنیاد به‌عنوان یکی از معتبرترین معیارهای سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان در تمام جهان است. بایودنت پنجاه‌و‌سومین برند منتخب توث‌فرندلی در لیست برندهای غذایی تحت حمایت این بنیاد در جهان شناخته‌ شد.

گفتنی‌است، در خاورمیانه تاکنون هیچ برندی موفق به دریافت این نشان نشده است و بایودنت اولین برند در خاورمیانه محسوب می‌شود که این نشان را دریافت کرده‌است.

دستیابی به جایگاه یکی از ۵۰۰ شرکت برتر دنیا یکی از مهم‌ترین اهداف گروه صنعتی گلرنگ تا سال ۲۰۲۵ محسوب می‌شود و کسب جوایز جهانی همچون توث فرندلی در تحقق این چشم‌انداز، گامی موثر به حساب می‌آید.

توث فرندلی به عنوان یکی از معتبرترین بنیادهای سنجش سلامت محصولات خوراکی و مصرفی مرتبط با بهداشت دهان و دندان، با هدف ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان و با حمایت برند بایودنت (Biodent)  این گردهمایی را در ایران برگزار کرد.

توث فرندلی با بیش از ٣۰ سال همکاری نزدیک با صنعت دندان‌پزشکی و صنایع بین‎المللی، بنیادی غیرانتفاعی است که تحت نظارت دانشگاه زوریخ سوئیس در زمینه‌ی سلامت دهان و دندان فعالیت می‌کند. این بنیاد به ابتکار دانشکده‌های دندانپزشکی سوئیس برای تشخیص محصولاتی ایمن برای دندان‌ها تاسیس شده و نشان آن در بیش از ۴۰ کشور جهان مانند سوئیس، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره جنوبی به رسمیت شناخته می‌شود، همچنین تا به حال بیش از ١۰۰ محصول در سراسر دنیا موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

گفتنی است که حضور بنیادهای حرفه‌ای و بین‌المللی حوزه سلامت در داخل کشور از شاخص‌هایی به شمار می‌آید که می‌تواند بر کیفیت و سلامت زندگی افراد جامعه اثر مستقیم و مثبتی بگذارد و همچنین موجب رونق و شکوفایی علمی و تخصصی برندهای داخلی شود.