گروه صنعتی گلرنگ موفق به کسب نشان اهتمام دومین جایزه مسئولیت‌های اجتماعی  بنگاه‌های اقتصادی شد. مهندس امینی نیک مدیر واحد بازاریابی به نمایندگی از مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ این جایزه را از دست دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی دریافت کرد.

در این رویداد که دوم مرداد ماه در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهندس امینی نیک مدیر واحد بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، و کشاورزی ایران و عضو شورای سیاستگذاری جایزه، فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس جایزه، امیر خجسته نماینده مجلس، محمدرضا سبزعلی پور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، پروانه مافی نماینده مجلس، مارتین نئوریتر مدیر شرکت بین‌المللی CSR از اتریش و ویل پارکس نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در تهران به ایراد سخن پرداختند.

دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: من این مبحث را از روز نخستی که وارد وزارت راه و شهرسازی شدم دنبال کرده و بنگاه‌های مرتبط با این وزارت‌خانه را نیز با آن درگیر کردم، در حقیقت این جلسات فرصت خوبی است تا متوجه شویم که میزان اشتراک فهم ما از  بحث مسئولیت اجتماعی به چه اندازه و چگونه است.

مهندس امینی نیک در همایش دومین جایزه مسئولیت‌های اجتماعی بیان داشت: من نماینده شرکتی هستم که با مخاطبانش ارتباط برقرار کرده و امروز مدعی است سطح سلامت جامعه را با عرضه روغن بدون پالم بهبود بخشیده است و سطح بهداشت را با معرفی مایع دستشویی به جامعه بالا برده است. گروه صنعتی گلرنگ نوعی کسب و کار ویژه را با تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش ارائه کرده است و با وجود تمامی مشکلات به 9 حوزه کسب و کار با موفقیت حضور پیدا کرده است.

مدیر واحد بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: من نماینده شرکتی هستم که خود را تنها به اقتصاد ایران محدود نکرده و قصد دارد به فهرست 500 شرکت برتر جهان بپیوندد و رشد پایدار این گروه صنعتی در سال‌های اخیر نشان از توانایی گلرنگ برای این مهم دارد.

مهندس امینی نیک ادامه داد: مسئولیت اجتماعی در گروه صنعتی گلرنگ از سوی بنیانگذار آن استاد محمدکریم فضلی به بهترین نحو بنیان گذاشته شده است به گونه‌ای که با بهره بردن از مبانی دینی، اخلاقی و مدیریتی این گروه تاسیس یافته و ادامه کار داده است.

مدیر واحد بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ در پایان خواستار توجه مراکز علمی به کارآفرینان معاصر شد.