مراسم معرفی محصولات فامیلا با هدف آشنایی هر چه بیشتر دست اندرکاران شرکت گلرنگ پخش در روز پنجشنبه هفتم تیرماه در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش واحد بازاریابی و تبلیغات هلدینگ توسعه صنایع گلرنگ، در این مراسم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران گروه صنعتی گلرنگ، هلدینگ توسعه صنایع گلرنگ، شرکت‌های تولید و همچنین کلیه مدیران، سرپرستان و فروشندگان لاین تخصصی محصولات غذایی و روغنی فامیلا برگزارگردید، حضار از بخش‌های مختلف آموزشی، نمایشگاهی و هنری بهره‌مند شدند.

این مراسم معرفی(لانچ) که از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر ادامه داشت، برای نخستین بار با ترکیبی متفاوت و اثربخش‌تر از نمونه‌های گذشته برگزار شد. این مراسم از بخش دو ساعته آموزشی و با پرزنت ویژگی‌های تنوع محصولات فامیلا آغاز شد و در ادامه با سخنرانی مدیران ارشد، پخش تیزرها و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و برنامه‌های هنری ادامه یافت. همچنین بعد از صرف نهار از نمایشگاه جذاب و با شکوهی که در طبقه ششم مجتمع تدارک دیده شده بود توسط مهمانان بازدید به عمل آمد.

در این مراسم جناب آقای دکتر ابراهیمی، مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع گلرنگ ضمن تشکر از حضور موثر و زحمات شبانه‌روزی همکاران تیم فروش، شرکت‌های تولیدی و مارکتینگ، به ایراد سخنانی در خصوص سبد محصولات فامیلا و پتانسیل‌های موجود پرداختند. ایشان اذعان داشتند که برای آغاز هر تبلیغاتی نیاز  به بسترهای اولیه فروش است اما با توجه به توانمندی‌های موجود تیم فروش کارهای ویژه مارکتینگی و تبلیغاتی با تشکیل کمیته‌های مربوطه صورت گرفت تا انرژی پشتیبانی خوبی برای همکاران پرتلاش فروش ایجاد شود تا بتوانید با فراهم آمدن بسترهای مناسب پوشش مشتری های خوبی را رقم بزنید.

همچنین جناب آقای مهندس شاملی نیز با اشاره به تبلیغات خوب تلویزیونی و تحقق قول های داده شده از جمله تکمیل SKU کالاها، تشکیل لاین‌های تخصصی با تعداد نفرات استاندارد، طرح های پاداش و…  اذعان داشتند اکنون بایستی به گونه‌ای عمل شود تا در بازار جایگاه بهتری را کسب کنیم. وی در ادامه افزود در این سه ماه ابتدای سال کارهای بزرگی از جمله تشکیل لاین تخصصی، مارکتینگی و تبلیغاتی انجام شد که در شرایط نرمال بالغ بر یک سال زمان نیاز داشت.