دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، صبح امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ از شرکت گلرنگ پخش بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر فضلی، با همکاران شرکت گلرنگ‌پخش چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و با قدردانی از زحمات این همکاران در سال 96 بیان داشت: به شما خدا قوت می‌گوییم و از دیدار شما بسیار خردسندیم. شما در سال 96 توانمندی خود را به اثبات رساندید. سال 96 سال خاصی برای شما بود و امیدواریم سال 97 سال خاص‌تری باشد، سالی که باید بتوانیم در آن برای اعتلای کشور عزیزمان، خدمت به هم‌وطنانمان و رفاه همکاران گرانقدرمان با حمیت، همدلی و وفاق تلاش کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: باید زمینه‌ها را فراهم کنیم تا در سال 98 بتوانیم درمورد روغن از رقبای خارجی قوی‌تر عمل کنیم. خوشبختانه در عرضه و تولید روغن‌های سلامت محور حرف اول را می‌زنیم و این یعنی مادیات و معنویات در کنار هم، زیرا به سلامت هم‌وطنانمان می‌اندیشیم و معتقدیم مادیات تنها با وجود معنویات کامل می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز خرسندی کرد که امسال نیز مانند سال 96 امکان سفرهای تفریحی و زیارتی برای همکاران مجموعه و خانواده‌های گرانقدرشان فراهم است.

دکتر فضلی تاکید کرد: باید این امکان را حفظ کنیم و بتوانیم در ابعاد دیگر هم گسترش دهیم.

دکتر فضلی ادامه داد: گلرنگ پخش در رتبه‌بندی‌ها توانست به خوبی خودش را نشان بدهد. انتظار ما از این شرکت با توجه به توانمندی همکارانمان نه تنها این است که در مجموعه گروه بدرخشند بلکه می‌خواهیم گلرنگ پخش در سطح کشور، اول باشد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ خطاب به همکاران گلرنگ پخش تاکید کرد: از الان ترسیم کنید در سال 98 کجا هستید و چه میزان سهم از رقبای خارجی گرفته‌اید.‌

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ گفت: امور بازاریابی و ارتباط با مشتریان را با قدرت و قوت تمام به پیش ببرید و از تمام امکانات برای تثبیت موقعیت خود و ارتقای آن در برابر رقبای خارجی بهره ببرید. ما امیدواریم به زودی شاهد حضور شما در بازارهای جهانی باشیم.

پس از بازدید از تمامی واحدها، دکتر فضلی با مدیران مجموعه گلرنگ پخش به گفت‌وگو پرداخت.

در این گفت‌وگو دکتر فضلی تصریح کرد: در سال 97 می‌خواهیم فعالیت‌ها در شأن جایگاه شرکت گلرنگ‌پخش رقم بخورد. گلرنگ پخش امروز توزیع کننده محصولات سلامت محور، از جمله روغن‌ غنی شده با ویتامین D ، روغن بدون پالم و دیگر روغن‌های گیاهی است. در گروه صنعتی گلرنگ دوست داریم خدماتمان کیفی باشد و کیفیت را شرط اول برای پایدارسازی و رشد بازار می‌دانیم. با توجه به این موضوع، تا کنون شما همکاران ما بسیار خوب عمل کرده‌اید که البته باید به سمت عالی پیش بروید.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ گفت: می‌خواهیم ارتباط با مشتریان تا حد امکان عمیق و نزدیک باشد و کالا به بهترین و مطلوب‌ترین نحو به دست مصرف‌کنندگان برسد.

دکتر فضلی ابراز داشت: در مورد محصولات غیر روغنی نیز گلرنگ پخش خوب عمل کرده اما انتظار این است که امسال و سال‌های پیش رو بسیار بهتر عمل کند.

در این نشست دکتر ابراهیمی نیز بیان داشت: حضور و راهنمایی‌های دکتر فضلی قوت قلبی برای ماست. خوشحالم که همکارانمان ویژه عمل کرده‌اند و این قول را به دکتر فضلی می‌دهیم که کارهای بزرگی در دست انجام است.

دکتر ابراهیمی اظهار داشت: برای انجام کارهای بزرگ نخست باید ذهن‌ها را آماده کرد و ما داریم در گلرنگ پخش ذهن‌ها را برای حرکت‌های بزرگ آماده می‌کنیم.

دکتر ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. تعامل بسیار خوبی بین گلرنگ پخش و شرکت‌های تولید کننده از جمله صنعت غذایی کوروش و گلبرگ بهاران وجود دارد؛ حضور در بازار بسیار گسترده است و هر جا که می‌رویم برندهای این شرکت را می‌بینیم و حداکثر تعامل با همکاران بازاریابی را شاهدیم.

در ادامه جمعی از مدیران گلرنگ پخش طی سخنانی به اظهار نظر پرداختند و مسائل مدنظرشان را با دکتر فضلی درمیان نهادند و تاکید کردند که انرژی مضاعفی از دیدار مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ دریافت کرده‌اند.

دکتر فضلی نیز ابراز داشت: از حاج آقا آموخته‌ایم آنچه را واقعا به آن ایمان و باور داریم مطرح کنیم. حضور در این جمع‌ها و دیدار با همکاران برای ما نیز بسیار مسرت انگیز و انرژی بخش است.